فرماندار لاهیجان با تاکید بر آمادگی کامل مدارس و همکاری اعضای شورای آموزش و پرورش و شرکت های سرویس مدارس، گفت: تمامی اقدامات لازم برای آغاز یک سال تحصیلی بدون مشکل و با حضور موفق دانش آموزان انجام شده ...

علیرضا مسچیان، فرماندار لاهیجان امروز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به مراسم بازگشایی مدارس در روز اول مهر، اظهار کرد: امروز کل کشور و به ویژه شهرستان لاهیجان شاهد مراسم با شکوه آغاز سال تحصیلی بود که این مراسم با مدیریت مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در مدارس برگزار شد و حضور دانش آموزان، اولیا و معلمان جلوه ای ویژه به آن بخشید.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید، قریب به 22 هزار دانش آموز در شهرستان لاهیجان ثبت نام و راهی مدارس شدند، گفت: این امر با تلاش همه همکاران در واحدهای آموزشی و همت تمامی همکاران مجموعه آموزش و پرورش شهر لاهیجان و رودبنه محقق شد که شایسته تقدیر است.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم امسال، جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان بود، افزود: با بهره گیری از داده های مناسب و تشکیل کمیته ای ویژه، دانش آموزانی که در مسیر تحصیل با مشکلاتی مواجه بودند، شناسایی و با رفع موانع، به ادامه تحصیل تشویق شدند که این اقدام با موفقیت انجام شد.

مسچیان همچنین از همکاری همه اعضای شورای آموزش و پرورش و مجموعه های انتظامی و راهور در زمینه سرویس مدارس تقدیر کرد و گفت: 11 شرکت فعال در حوزه حمل و نقل و سرویس مدارس عملکرد بسیار خوبی داشتند تا فرزندان ما با هیچ مشکل و دغدغه ای مواجه نشوند و همه زمینه ها برای آغاز یک سال تحصیلی موفق در شهرستان فراهم شده است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در راستای ارتقای ایمنی و نشاط محیط آموزشی تصریح کرد: خط کشی ها و ایجاد فضای نشاط در معابر اصلی و دیوارهای آموزشی به خوبی انجام شده و همه این اقدامات نویدبخش یک سال تحصیلی موفق و ثمربخش برای دانش آموزان است و امیدواریم فرزندان ما در این سال تحصیلی با همت و تلاش خود، سلامت، اقتدار و قدرت کشور را بیش از پیش ارتقا دهند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان