» آخرین اخبار » گیلان » رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گیلان در سمت خود ابقا شد
رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گیلان در سمت خود ابقا شد

رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گیلان در سمت خود ابقا شد

بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، انتخابات ریاست هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان امروز دوشنبه با حضور محمد مظلومی رییس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، با شیوه‌نامه جدید وزارت ورزش در رشت برگزار شد و مسعود کارگر برای سومین دوره متوالی در این سمت ابقا شد.

مسعود کارگر در جریان این انتخابات، ۱۵ رای از ۲۴ آرای ماخوذه را کسب کرد، همچنین بابک بهاری دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گیلان هفت رای کسب کرد و دو نفر از اعضای این مجمع نیز، رای ممتنع دادند.

همچنین زهرا رمضانی با کسب ۲۲ رای به‌عنوان نایب رئیس، رحمان امیری با کسب ۲۰ رای به عنوان کارشناس خبره، خدیجه پرستار با کسب ۲۰ رای به‌عنوان خزانه‌دار، علی نعمت‌دوست با کسب ۱۸ رای و شهرزاد نوزادصدیق با کسب ۱۹ رای به عنوان عضو هیات رییسه هیات ورزشهای نابینایان و کم‌بینایان گیلان انتخاب شدند.

حمایت از هیات‌های ورزشی در دستور کار است نه دخالت

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در جمع خبرنگاران در جریان این انتخابات اظهار کرد: مهمترین رویکرد این اداره حمایت از هیات‌های ورزشی همانند هیات نابینایان است و در این راستا نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

جهانبخش آرمان با اشاره به تعامل با هیات‌ها افزود: ما با هیات‌های ورزشی تعامل، همفکری و هم‌افزایی خواهیم داشت اما در کار آنان دخالت نمی‌کنیم  در بخش استفاده از اماکن ورزشی تخصصی نیز، اولویت اول ما هیات‌های ورزشی در استان هستند تا از این اماکن بهره ببرند.

وی استفاده از اماکن ورزشی را حق هیات‌ها دانست و گفت: همه هیات‌ها باید از اماکن ورزشی که در اختیار اداره ورزش است، استفاده کنند و اماکن مازاد نیز با قرار گرفتن در مناقصه، در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت تا بتوانیم با این امر، به هیات‌های ورزشی کمک کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان هیاتهای ورزشی را موتور محرک ورزش قهرمانی  دانست و بیان کرد: با این وجود تمام سعی مسؤولان اداره ورزش و جوان گیلان، همکاری و تعامل با هیات‌های ورزشی است چون هیات‌های ورزشی موتور محرک ورزش قهرمانی هستند و باید تحت حمایت بیشتری قرار گیرند.

به گزارش فارس، در شیوه‌نامه جدید وزارت ورزش و جوانان برای انتخابات هیات‌های ورزشی استان‌ها، ۱۹ عضو مجامع به ۳۰ عضو افزایش یافت و همچنین اعضای مجمع باید به نفرات پیشنهادی رئیس هیات جدید برای معرفی اعضای هیت رئیسه نیز، رای دهند.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *