» دسته‌بندی نشده » روایت فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی از مصادیق «جهاد روایت و تبیین» است
روایت فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی از مصادیق «جهاد روایت و تبیین» است

روایت فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی از مصادیق «جهاد روایت و تبیین» است

دی ۳, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،  علی‌محمد نایینی رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و با اشاره به حماسه ۹ دی‌ گفت:

زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی حقیقتاً ابتکار الهی و حکیمانه مقام معظم رهبری بود تا با گذشت زمان این حماسه تاریخی دستخوش فراموشی و تحریف نشود.

نائینی تاکید کرد: روزهای سال به طور طبیعی یکسان هستند، شکل‌گیری اراده‌ها و مجاهدت‌های تاریخ‌ساز یک روز را متمایز، پرچم و الهام بخش می کند و  حرکت مردم ایران در نهم دی تجلی قدرت الهی، تجلی ولایتمداری، دشمن شناسی، بصیرت، همبستگی ملی و یک واکنش عاشورایی بود.

وی تصریح کرد: نهم دی همه محاسبات و آرزوهای دشمن را در هم ریخت و عظمت ملت ایران به نمایش گذاشته شد.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی افزود: نهم دی نشان داد اگر دشمنان فتنه ای را آغاز کنند با هدایت رهبر انقلاب خاتمه دهنده ملت ایران خواهد بود. اگر با جنگ نرم و تحریف و دروغ و غبارآلود کردن فضا و سکوت نخبگان فضا تیره و تار شود باز هم ملت ایران با بصیرت و تشخیص درست به صحنه می‌آیند. اگر دشمنان تهدید کنند بازدارنده باز ملت ایران است و اگر تحریم کنند باز هم پیروز مردم ایران خواهد بود.

وی تاکید کرد: مردم ایران هیچ کار دشمنان را بدون پاسخ نمی گذارد و نور خدا هرگز در این سرزمین اسلامی خاموش نخواهد شد.

نائینی گفت: عده ای سعی می‌کنند با تحریف فتنه ۸۸ آن را به یک حادثه سیاسی، دعوای انتخاباتی و سوء تفاهم تقلیل دهند و با این روایت‌های تحریف شده می خواهند عظمت کار مردم را در نهم دی به یک راهپیمایی حکومتی و در طرفداری از یک کاندیدای خاص تقلیل دهند.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی اضافه کرد: اگر فتنه درست روایت نشود جریان فتنه با تحریف و انکار آن و با عملیات روانی و دروغ روایت های خود را انتقال خواهد داد و به تعبیر مقام معظم رهبری جای حق و باطل و ظالم و مظلوم عوض خواهد شد، به همین جهت به دست گرفتن روایت فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی یک کار انقلابی جهادی و از مصادیق «جهاد روایت و تبیین» است.

ادامه دارد…




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *