» آخرین اخبار » گیلان » تجمع مردم رشت در محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی
تجمع مردم رشت در محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی

تجمع مردم رشت در محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی

مهر ۹, ۱۴۰۳ 0۰


اجتماع اقشار مختلف مردم سلحشور و ظلم ستیز رشت علیه جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت و کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در پی شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله امروز (دوشنبه ۹ مهر ماه) با حضور استاندار گیلان، جمعی از مسئولان و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و شهیدان راه آزادگی، به تجلیل از نقش سید حسن نصرالله در ساماندهی و تقویت حزب الله پرداخت و بر لزوم تداوم راه مقاومت برابر جنایات ددمنشانه اسرائیل غاصب تأکید کرد.

او با استناد به پیام عمیق رهبر معظم انقلاب در وصف زندگی مجاهدانه سید مقاومت افزود: به کارگیری الفاظی همچون فاتح قلب مجاهدان، صاحب مکتب و مایه افتخار دنیای اسلام تنها مصادیقی کم نظیر و مشهود در این پیام است که زندگی سخت و مجاهدانه او را در دفاع از ملتی مظلوم تأیید می‌کند.

امام جمعه رشت همچنین اقدامات مدبرانه شهید سید حسن نصرالله را در تجمیع نیرو‌ها و اتحاد سلائق متنوع لبنان ستود و ثمره تدبیر و درایت را طبق نص صریح قرآن کریم، پیروزی امت اسلام مقابل کفر و صهیونیسم جهانی توصیف کرد.

شهروندان رشتی با در دست داشتن پلاکار‌هایی شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و خواستار محاکمه رژیم پوشالی صهیونیستی شدند.

تجمع مردم رشت در محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی

در پی حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، دبیرکل حزب الله لبنان (سید حسن نصرالله) و سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان فرمانده نیروی قدس سپاه در محور لبنان به شهادت رسیدند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×