» آخرین اخبار » گیلان » دریادلان ایران پهنه آبی جهان را برای دشمن ناآرام کرده‌اند
دریادلان ایران پهنه آبی جهان را برای دشمن ناآرام کرده‌اند

دریادلان ایران پهنه آبی جهان را برای دشمن ناآرام کرده‌اند

شهریور ۳۱, ۱۴۰۳ 0۰


امیر دریادار حمزه علی کاویانی در رژه مشترک یگان‌های مسلح گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت گفت: انقلاب اسلامی جهانی شده و پیام امامین انقلاب و شهدا در جهان طنین انداز و صادر شده است.

جانشین فرمانده نداجا گفت:  انقلاب اسلامی پایه استکباری نظم سلطه را به لرزه در آورده است.

امیر دریادار کاویانی با بیان اینکه پیام امام راحل جهان گیر است، اضافه کرد: جنگ، توطئه‌ها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی مانع از صدور انقلاب نشد.

وی با اشاره به جنگ تمام عیار بین تمدنی در جهان افزود: امروز جنگ بین تمدن اسلامی و تمدن لیبرال دموکراسی غرب است و پیروزی تمدن اسلامی نزدیک است.

جانشین فرمانده نداجا با اشاره به اجماع جهانی بر علیه انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بیان کرد: دنیا و نظام سلطه در جنگ هشت سال دفاع مقدس علیه انقلاب اسلامی به پا خواستند اما ایران اسلامی پیروز و موفق شد.

امیر کاویانی با بیان اینکه عراق به خواستگاه انقلاب اسلامی و ایران است، گفت: پیاده روی بزرگ اربعین نمایش کوچکی از پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: دریادلان ایران اسلامی اقیانوس آرام و پهنه آبی جهان را برای دشمن نا آرام کرده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره تضعیف قدرت نظامی آمریکا و استکبار جهانی بیان کرد: ایران اسلامی قدرت نظامی آمریکا را به زانو در آورده است.

امیر کاویانی با بیان اینکه ایران اسلامی تمام مؤلفه‌های قدرت را در اختیار دارد، گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی در بعد قدرت نمایی در منطقه و جهان می‌درخشد.

وی با اشاره به روحیه ایمانی و الهی نیروهای مسلح افزود: قدرت ایران اسلامی از قدرت ایمانی و الهی سر چشمه می‌گیرد.

منبع : مهر



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×