» آخرین اخبار » گیلان » وحدت زمینه ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است
وحدت زمینه ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است

وحدت زمینه ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است

شهریور ۳۰, ۱۴۰۳ 0۰


حجت الاسلام  احسان الله محمدی امروز در جمع  خبرنگاران با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) اظهار کرد: میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) بعثت نبوی را برای بشریت به ارمغان آورد و مسیر اهتزاز پرچم توحید را برای همیشه تاریخ  ترسیم کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر مسئله وحدت و اهمیت آن از نگاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: وحدت مولفه مهم انسجام‌بخشی به جبهه‌ی اسلام ناب و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است و در هم شکننده توطئه های بدخواهان، استعمارگران و استکبارجهانی است لذا تکیه بر وحدت مسلمین امری مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تفرقه  زمینه تسلط و دخالت بیگانگان را فراهم می‌کند، افزود: وحدت یعنی ایستادگی متحدانه در برابر دشمن مشترک و برهم زننده نقشه های شوم استکبارجهانی علیه عزت و اقتدار مسلمین است.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر دغدغه امامین  انقلاب مبنی بر حفط وحدت بین مسلمین خاطرنشان کرد: همه‌ باید وحدت‌ را بر محور اصول‌ انقلاب‌ و جریان‌ صحیح‌ نظام‌ اسلامی و ولایت‌ فقیه‌ حفظ کنند تا دشمن به اهداف خود در خصوص تفرقه مسلمین دست پیدا نکند.

وی افزود: دعوت جمهوری اسلامی این است که مشترکات میان مذاهب اسلامی برجسته شود و دیوارهای ساخته‌ دست دشمنان اسلام و عنادها و کینه‌ورزی‌ها برداشته شود.

 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×