» آخرین اخبار » گیلان » انهدام باند سارقان سیم برق در لنگرود
انهدام باند سارقان سیم برق در لنگرود

انهدام باند سارقان سیم برق در لنگرود

شهریور ۲۷, ۱۴۰۳ 0۰


سرهنگ “شریف رحیمی” پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموالشان و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و گفت: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم با همکاری مردم است.
وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق با شیوه و شگردی خاص در نواحی حاشیه‌ای از لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه با تحقیقات میدانی صورت گرفته و اقدامات فنی، سرنخ‌هایی از سارقان این پرونده‌ها به دست آمد، افزود: محل تردد سارقان شناسایی و تیم دستگیری پلیس آگاهی شهرستان طی یک عملیات غافلگیر کننده  ۴ سارق ۳۵، ۳۷، ۳۸ و ۴۲ ساله را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به ۹ فقره سرقت کابل برق، اظهار داشت: از مخفیگاه سارقان بیش از ۱۲۰ متر کابل برق و ۳۰۰ کیلوگرم سیم و کابل بدون پوشش و ذوب شده کشف شد.
سرهنگ رحیمی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×