» آخرین اخبار » گیلان » جهان اسلام در مقابل هیچ متجاوزی سر خم نخواهد کرد
جهان اسلام در مقابل هیچ متجاوزی سر خم نخواهد کرد

جهان اسلام در مقابل هیچ متجاوزی سر خم نخواهد کرد

شهریور ۲۵, ۱۴۰۳ 0۰


سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور عصر امروز در نخستین اجلاسیه شهدای زن رسانه محور مقاومت و یادواره طاهره حدادنژاد، شهیده شاخص سال ۱۴۰۳ سازمان بسیج رسانه در رشت با تجلیل و تکریم از جایگاه زن در جامعه اسلامی گفت: نقش زنان در پایداری جبهه مقاومت غیرقابل انکار است.

او همچنین تحلیلی از روند مواجهه دنیای غرب، به ویژه صهیونیسم جهانی با تمدن اسلامی ارائه داد و با تشریح پیشینه تاریخی دشمنی‌ها با مسلمانان افزود: جهان اسلام با تأسی از آموزه‌های اصیل به وضوح نشان داده که پیروانش اهل صلح و سازش اند، اما در مقابل هیچ ظالم و متجاوزی سر خم نخواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: مجموعه بحران‌ها و تحولات خاورمیانه ناشی از زیاده خواهی‌های رژیمی غاصب و جعلی است که حیات و بقای خود در سرزمین غصب شده فلسطین را در قتل عام بی گناهان و تعدی به مسلمانان می‌بیند.

سردار سلیمانی با اشاره به روند مقابله امت اسلام با زیاده خواهی‌های دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی تأکید کرد: مجموع قرائن و شواهد نشان دهنده شکست قطعی رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی است و امت اسلام با حمایت و درایت زنان مقاومش، به سوی ایستادگی همه جانبه مقابل ظلم و جور استکبار پیش می‌رود.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم گزارشی از روند برگزاری اجلاسیه‌های سی و چهارگانه مرتبط با دومین کنگره ملی سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان ارائه کرد و گفت: در مجموع برای این کنگره که قرار است سال آینده در رشت برگزار شود، ۱۰ اجلاسیه شهرستانی، ۹ اجلاسیه ناحیه محور و ۱۵ اجلاسیه قشری در نظر گرفته شده که اجلاسیه امروز در زمره همین اجلاسیه‌های قشری است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×