» دسته‌بندی نشده » معاون رئیس‌جمهور: تفکیک وزارتخانه صمت الزامی است
معاون رئیس‌جمهور: تفکیک وزارتخانه صمت الزامی است

معاون رئیس‌جمهور: تفکیک وزارتخانه صمت الزامی است

تیر ۸, ۱۴۰۱ 1۰


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۸ تیر) هیات دولت اظهار داشت: موضوع وزارت تجارت و بازرگانی در مجلس و پیش از دولت سیزدهم تصویب و به شورای نگهبان رفت و در انجا اشکالاتی به ان گرفته شد.

وی افزود: این طرح در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی مجلس است؛ مجلس نظر دولت را خواست و ما در دولت بررسی کردیم و این توافق انجام شد؛ دیروز هم در مجلس عنوان  شد که دولت در این رابطه لایحه دهد.

وی افزود: اگر لایحه به مجلس برود، مجلس این لایحه را سریعا در اولویت قرار خواهد داد و دو وزارتخانه صنایع و معادن و  کمیسیون بازرگانی ایجاد خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهورتصریح کرد: بر اساس بررسی هایی که شده است تفکیک این وزارت خانه یک ضرورت است؛ در ماه های گذشته و التهابات بازار و نوسان قیمت ها این نیاز احساس می شود که این کار انجام شود.

حسینی با ضمن تقدیر از نمایندگان مجلس بیان داشت: در بحث استیضاح وزیر صمت نمایندگان همکار خوبی داشتند و بسیاری از استیضاح کنندگان قانع شدند و استیضاح خود را پس گرفتند.

وی تصریح کرد: روز ۵ شنبه با نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ دیدار دارند که در آنجا مباحث مختلفی مطرح می شود.

معاون رئیس جمهور افزود: در گذشته هم با مجامع استانی جلساتی داشتیم، قالب استان ها هم با رئیس جمهور جلسه داشتند که قرار شد این موضوع با جدیت دنبال شود و این تعاملات روز به روز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *