» آخرین اخبار » گیلان » جهاد دانشگاهی پیشگام در رویدادهای خلاقانه

جهاد دانشگاهی پیشگام در رویدادهای خلاقانه

خرداد ۱۲, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس جهاد دانشگاهی گیلان، با اشاره به پیشگامی جهاد دانشگاهی در رویدادهای خلاقانه، افزود: امروزه نیازمند بهره گیری از ایده های نو و جذاب و نگرش های خلاقانه و مبتکرانه جهت ارائه راهکار حل چالش ها هستیم.

دکتر حمیدرضا مسکنی عصر امروز در برگزاری سومین دوره مسابقه استانی چالش جاذبه(نجات تخم مرغ) که با حضور دانشجویان در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد، ابراز خوشحالی کرد که پرسنل اجرایی این مسابقات از دانشجویان هستند و این کار را نوعی تمرین مدیریت دانست و اظهار کرد: دانشجویان یاد می گیرند که چگونه یک ساختار را به حرکت در بیاورند و آن را اجرا کنند.

وی با اشاره به پیشگامی جهاد دانشگاهی در رویدادهای خلاقانه، افزود: امروزه نیازمند بهره گیری از ایده های نو و جذاب و نگرش های خلاقانه و مبتکرانه جهت ارائه راهکار حل چالش ها هستیم.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، با بیان اینکه دانشجویان همواره به دنبال فرصتی برای کار گروهی هستند، تصریح کرد: چالش جاذبه در حقیقت به چالش کشیدن ایده هایی است که به محصول تبدیل شده اند و همین سازه های مقوایی و پلاستیکی زمانی توانسته زمینه طراحی سازه هایی برای ارسال کاوشگران ناسا را فراهم کند.

مسکنی، برگزاری مسابقات نجات تخم مرغ را شروعی برای بازگشت دانشگاه به ایده پردازی و نوآوری و خلاقیت دانست و گفت: این مسابقات در مراکز آموزشی سراسر جهان برگزار می شود و از دل آن ایده های نوینی می تواند خلق شود که برای زندگی بشر مفید است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×