» آخرین اخبار » گیلان » ایجاد تمدن اسلامی در جهان از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی است

ایجاد تمدن اسلامی در جهان از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی است

خرداد ۶, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، سردار محسن چیذری عصر امروز در مراسم یادواره ۱۵۲ شهید و دو شهید گمنام کلاچای در مسجد جامع این شهر با اشاره به حفظ و تثبیت انقلاب اسلامی در دهه نخست انقلاب اظهار کرد: اتصال انقلاب اسلامی به حکومت جهانی امام زمان (عج) از مهم‌ترین اهداف آرمانی امام (ره) بود. 

وی ایجاد تمدن اسلامی در جهان از دیگر اهداف امام (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: سازماندهی و ساماندهی بستر و صدور انقلاب و تشکیل محور مقاومت در برابر نظام سلطه برای ایجاد تمدن اسلامی در جهان و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در اکثر کشورها از دیگر اهداف انقلاب اسلامی است. 

این فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به دستگیری از مظلومان جهان و نجات از ظالمان و مستکبران را از دیگر اهداف انقلاب اسلامی تصریح کرد: پس از پیروز ی انقلاب اسلامی وحدت جهان اسلام، حمایت از مظلومان به ویژه ملت فلسطین و آزادسازی بیت المقدس از دیگر اهداف امام (ره) پس از پیروز ی انقلاب اسلامی بود. 

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی و نظام سلطه برای نابودی انقلاب اسلامی تهدیدهای بزرگی مانند جنگ تحمیلی بر ملت ما وارد کردند. 

چیذری جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را از اساسی‌ترین تهدیدهای دشمن برشمرد و گفت: شهدا و رزمندگان اسلام با تمام توان برای دفاع از انقلاب اسلامی، خاک و ناموس این کشور جانانه مقاومت کردند و موجب شکست مفتضحانه نظام سلطه و رژیم بعث عراق شد. 

وی با گرامیداشت عملیات پیروزمندانه بیت المقدس افزود: هر چند رژیم بعث در آغاز جنگ با حمایت قدرت‌های غربی و عربی خاک زیادی از کشورمان را اشغال کرده بود اما با رشادت‌ها، ایستادگی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان توانستند در عملیات‌های مختلف به پیروزی برسند خاک کشورمان را آزادسازی کنند. 

این فرمانده و یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس به پیروزی‌های جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: قدرتمندی محور مقاومت در برابر نظام سلطه منجر به شکست آن‌ها در جبهه‌های مختلف شده است. 

وی با بیان اینکه دشمن وقتی در جنگ سخت نتوانست برابر ملت ایران و انقلاب اسلامی به پیروزی برسد از تهدیداتی چون شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی استفاده کرد، گفت: با هدایت‌های مقام معظم رهبری و بصیرت مردم نقش‌های شوم دشمن خنثی و تهدیداتشان به خودشان برگشت شد. 

چیذری با تاکید بر لزوم تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت تصریح کرد: همه باید خودمان را با سیره شهدا نزدیک و مانوس کنیم و به صورت یک مجاهد به صورت عملی مجاهدانه در محور مقاومت عمل و سربازی حضرت آقا امام زمان (عج) در دفاع از مظلوم کنیم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *