» دسته‌بندی نشده » پولادگر: شعبانی‌بهار نباید همان فرد قبلی باشد/انتظار تحول داریم
پولادگر: شعبانی‌بهار نباید همان فرد قبلی باشد/انتظار تحول داریم

پولادگر: شعبانی‌بهار نباید همان فرد قبلی باشد/انتظار تحول داریم

خرداد ۴, ۱۴۰۱ 1۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد پولادگر در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان، اظهارداشت: از کاندیداها تشکر می‌کنم که با حضورشان باعث رونق انتخابات شدند. شعبانی‌بهار هم امیدوارم از توانایی خود استفاده کرده و باعث رونق تیراندازی با کمان شوند.

معاون حرفه‌ای و ورزشی قهرمانی وزیر ورزش، خاطرنشان کرد: بانوان هیچ محدودیتی در این رشته ندارند و این برای فدراسیون یک امتیاز بزرگ است چون در برخی رشته‌ها برای حضور زنان و پوشش آنها نیاز به مجوز داریم و کار سخت است اما این مانع در تیروکمان نیست. پرافتخارترین ورزشکار در این رشته یک خانم است.

وی تصریح کرد: شعبانی‌بهار گفت من همان هستم که بودم اما می‌گویم ما انتظار تحول در این رشته ورزشی داریم و نباید همان فرد قبلی باشید. ما بعد از ۴ سال فعالیت منتظر تحول هستیم. ما در المپیک و بازی‌های آسیایی شانس مدال داریم پس توقع هم داریم تا افتخارات فراوان کسب کنیم.

پولادگر با بیان اینکه اعضای مجمع باید کنار فدراسیون باشند، یادآور شد: مجمع هر ۴ سال یا هر یکسال یکبار نیست بلکه اعضای مجمع باید برای توسعه این رشته کنار تیروکمان و مدافع حقوق این قشر باشند. اعضای هیات رئیسه بدانند مسئولیت سنگینی دارند و امیدوارم در جایگاهی که هستند تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *