» دسته‌بندی نشده » روزانه به طور میانگین بیش از۱۱ هزار نسخه الکترونیک در قم تولید می شود

روزانه به طور میانگین بیش از۱۱ هزار نسخه الکترونیک در قم تولید می شود

خرداد ۳, ۱۴۰۱ 1۰


ایسنا/قم تولید بیش از ۳۵۶ هزار نسخه الکترونیک در ماه وروزانه به طور میانگین بیش از ۱۱ هزار نسخه توسط مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی قم گام مهمی به سوی تامین اجتماعی هوشمند است.

دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در گفتگو با برنامه بی تعارف صدا وسیمای مرکز قم، اظهار داشت:یکی از گام های موثر به سوی سازمان تامین اجتماعی هوشمند ،اجرای طرح نسخه الکترونیک بود که با تلاش های فراوان ومشارکت بسیار خوب مراکز طرف قرارداد ، بیش از ۹۸ در صد نسخ به شکل الکترونیک تولید می شود.

 محصل در ادامه گفت:بر اساس برنامه واسناد بالادستی کشور وبه منظور بهبود وتوزیع عادلانه خدمات  به مردم در بخش درمان از جمله نسخه نویسی الکترونیک ،الکترونیکی شدن درخواست از کار افتادگی  و نوبت دهی الکترونیک مراکز درمانی، تایید اینترنتی دارو و پاراکلینیک در راستای خدمت شایسته به بیمه شدگان است .

مدیر درمان استان قم هوشمند سازی سازمان تامین اجتماعی را  منجرب به افزایش رضایتمندی ،افزایش کیفیت واثر بخش نمودن عملکرد بیان نمود و گفت: سازمان ها منابع نامحدود ندارند وبرای انجام بهتر تکالیف و تعهدات قانونی می توان با تصمیم های جدید واصلاح چگونگی ارائه خدمت به ویژه در حوزه درمان  هزینه ها را کاهش و از منابع بیمه شدگان به عنوان حق الناس مراقبت نمود.

 محصل با اشاره به اینکه  منابع سازمان حق الناس است و کیفیت در ارائه خدمت درمانی با توجه به اینکه با جان بیمار در ارتباط هست از جایگاه ویژه ای برخوردا است، لذا پایش مستمر شاخص های کیفی و درست هزینه کردن بسیار با اهمیت است.

مدیر درمان استان قم با اشاره به خدمات سازمان در بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم که از حق بیمه بیمه شدگان تامین می شود، اظهار داشت :تشکیل پرونده برای بیش از ۷۷۰ نفر برای دریافت خدمات ناباروری افراد تحت پوشش بیمه و همچنین پرداخت هزینه های کامل  بستری بیش از ۵۷۴ نفر از  افراد بالای ۶۵ سال تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در مراکز دانشگاهی از اقدامات موثر در راستای راهبردهای کلان درمانی تامین اجتماعی  کشور است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×