» آخرین اخبار » گیلان » توفان انزلی جلودار ملوانان نشد/ملوان ۲ سایپا صفر

توفان انزلی جلودار ملوانان نشد/ملوان ۲ سایپا صفر

اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱ 0۰

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و سایپا تهران از هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران در استادیوم سیروس قایقران بندرانزلی با نتیجه دو بر صفر به سود ملوان بندرانزلی به پایان رسید. 

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار رضا حیدری، سعید کریمی، وحید فارغ، محمدپور محمد، پدرام قاضی‌پور، میلاد شعبانلو، صادق بارانی، آرمین انبساطی، سجاد بازگیر، مهدی مومنی و حمید کاظمی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

در هر دو نیمه ملوان بندرانزلی توپ و میدان را در اختیار داشت و سایپا هم با ضد حملات گل‌های ملوان در این دیدار را صادق بارانی و مهران احمدی به ثمر رساندند. 

صادق بارانی گل اول تیم ملوان را در دقیقه ۳۴ نیمه اول به ثمر رساند و مهران احمدی بازیکن توانمند ملوان در دقیقه ۹۰ نیمه دوم تیر خلاص بر پیکره سایپا را به این تیم زد. 

یکی از مهم‌ترین حاشیه‌های این دیدار درگیری دروازه‌بان تیم سایپا با تیم داوری و نیروی انتظامی مستقر در استادیوم سیروس قایقران بندرانزلی بود که دروازه بان این تیم با تصمیم داور مسابقه با کارت قرمز جریمه شد. 

در پایان نیم اول بارش شدیدی در استادیوم انزلی آغاز شد که تا انتهای دیدار این بازی را تحت تاثیر خود قرار داده بود. 

ملوان بندرانزلی با این پیروزی ۶۱ امتیازی شد و به صدر جدول لیگ یک بازگشت. 

شهرداری آستارا دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته یک فوتبال ایران به نتایج ناامید کننده خود ادامه داد و با نتیجه یک بر صفر مقابل ویستاتوربین شکست خورد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *