» دسته‌بندی نشده » عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: پیگیر برخورداری پرسنل ناجا از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور هستیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: پیگیر برخورداری پرسنل ناجا از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور هستیم

اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱ 0۰


کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به سختی کار دوستان در نیروی انتظامی و با توجه به مخاطرات و مشکلات شغل آنها که به صورت شبانه‌روزی با این مخاطرات و مشکلات هم درگیر هستند، طبیعتا باید به این قشر توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی افزود: لازم است که شغل کارکنان در نیروی انتظامی با توجه به دشواری‌ها و مشکلاتی که در حوزه کاری‌شان دارند جزو مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب شود و از مزایای مشاغل سخت برخوردار شوند.

سرمدی اظهار داشت: هنوز طرح یا لایحه‌ای درباره اینکه شغل پرسنل نیروی انتظامی جزو مشاغل سخت و زیان آور محسوب شود در دستورکار قرار نگرفته و مطرح نشده، اما ما در مجلس این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری می‌کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: ما در مجلس این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نتیجه برسانیم.

به گزارش فارس، جمعی از مخاطبان این خبرگزاری با ثبتد پویشی در سامانه « فارس من» ( اینجا) خواسته اند کار نیروی انتظامی جزو مشاغل سخت‌ قرار گیرد. تا کنون  بیش از ۴ هزار نفر از این پویش حمایت کرده اند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *