» آخرین اخبار » گیلان » رشادت‌های شهدای روحانی باید برای جوانان بازگو شود
رشادت‌های شهدای روحانی باید برای جوانان بازگو شود

رشادت‌های شهدای روحانی باید برای جوانان بازگو شود

اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: دلاوری و رشادت‌های شهدای روحانی در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی بی‌نظیر بود که باید برای جوانان بازگو شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با خانواده های شهدای طلبه «محمدعلی اصغری» و «رضا سعدی» دیدار و گفت وگو کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای روحانی و طلبه در دوران هشت سال دفاع‌ مقدس اظهار کرد: دلاوری و رشادت‌های شهدای روحانی در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی بی‌نظیر بود که باید برای جوانان بازگو شود.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری مراسم یادواره شهدای روحانی در کشور گفت: به منظور تبیین حماسه آفرینی‌های شهدای روحانی و معرفی این شهدای گرانقدر به آحاد جامعه و نسل جوان، باید یادواره شهدای روحانی را بیش از گذشته برگزار کرد.

حجت الاسلام رضایی شهدای گرانقدر و خانواده های شهدا را جزو افتخارات جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: شهدا و خانواده‌های معظم آنان افتخار این سرزمین‌اند و ملت ایران همواره قدردان ایثارگری‌های شهداست و هیچ‌گاه فداکاری‌هایشان را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به نقش شهدا در ایجاد آرامش در جمهوری اسلامی تصریح کرد: جوانان در جمهوری اسلامی با الگوگیری از شهدا باید در راه انقلاب و رشد و توسعه شهرستان گام برداشته و به مردم، کشور و نظام خود خدمت کنند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×