» آخرین اخبار » گیلان » حضور پرشور مردم رشت در راهپیمایی روز قدس/ لرزه بر خانه عنکبوتی رژیم غاصب صهیونیستی افتاده است

حضور پرشور مردم رشت در راهپیمایی روز قدس/ لرزه بر خانه عنکبوتی رژیم غاصب صهیونیستی افتاده است

اردیبهشت ۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مردم ولایتمدار رشت در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ حضور حماسی دارند.

مردم مومن و روزه دار رشت در روز جهانی قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته ‌ترکردن پرچم مبارزه با استکبار و محو کامل غاصب قبله اول مسلمانان به صورت گسترده و پرشور در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کرده اند.

زینب اسماعلیی مادری که به همراه فرزند خردسالش در راهپیمایی روز قدس در رشت شرکت کرده است در گفت و گو با ایسنا گفت: امام راحل (ره) آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند و تا روزی که زنده هستم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهم کرد و این وظیفه را به فرزندم نیز آموزش خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه جوانان فلسطینی با در دست گرفتن سنگ با سربازان تا دندان مسلح مبارزه می کنند، افزود: مردم روزه دار امروز در این راهپیمایی شرکت کردند تا پرچم حمایت از مردم فلسطین بیش از پیش برافزاشته بماند.

صهیونیست کودک کش به فروپاشی نزدیک است

در ادامه رضا جهانگیری یکی دیگر از شهروندان رشت در حاشیه راهپیمایی روزقدس به خبرنگار ایسنا گفت: امروز آمده ام تا ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشم خود را علیه ظلم و تجاوز صهیونیست کودک کش را فریاد بزنم.

وی با بیان اینکه  امیدواریم هرچه سریعتر به روز رهایی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین از چنگال صهیونیسم جهانی برسیم، افزود: تنها راه آزادی فلسطین جهاد است و با رشادت هایی که از سوی رزمندگان پرتلاش فلسطین شاهد هستیم به زودی لانه عنکبوتی رژیم اشغالگر از هم فرو خواهد پاشید.

در ادامه راهپیمایی امروز روز قدس رشت دانش آموزان و دانشجویان نیز حضور چشمگیری داشتند و امیر پور ابراهیم یکی از دانشجویان شهر رشت به خبرنگار ایسنا گفت: امروز به نشانه حمایت از حقانیت ملت فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کردیم تا همدلی خود را در دفاع از قدس شریف در برابر دیدگاه جهانیان نشان دهیم.

قدم و شعارهای روز قدس در خیابان ها دشمنان را به عقب می راند

وی افزود: هر قدم و هر شعار روز قدس در خیابان ها دشمنان اسلام و مسلمانان را به عقب می راند و خوشبختانه همانگونه که در رسانه ها منتشر می شود هر سال قدم ها و شعارهای بیشتری از جهانیان در دفاع از مردم شریف فلسطین طنین انداز می شود.

پور ابراهیم خاطرنشان کرد: نظامیان صهیونیست از روز قدس می هراسند و نمازگزاران فلسطینی را زخمی می کنند و هیچ فردی نباید نباید برابر چنین ظلمی بی تفاوت در خانه بنشیند.

روز قدس بر خانه عنکبوتی رژیم اشغالگر لرزه می افکند 

در ادامه جواد هاشم زاده یکی از دانش آموزان شهررشت به خبرنگار ایسنا گفت: در روز قدس برای حمایت از کودکان فلسطینی تکلیف و مشق دانش آموزان حضور در راهپیمایی است تا با حضور حماسی بار دیگر لرزه بر خانه عنکبوتی اسراییل افکنده شود.

وی افزود: سرنوشت رژیم اشغالگر سیاهی و تباهی است زیرا ظلم هیچگاه پایدار نمی ماند و ما در حمایت از ملت مظلوم فلسطین ثابت قدم هستیم.   

انتهای پیام   



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×