» دسته‌بندی نشده » واحد شماره ۴ نیروگاه دز مجددا در مدار قرار گرفت

واحد شماره ۴ نیروگاه دز مجددا در مدار قرار گرفت

اردیبهشت ۷, ۱۴۰۱ 1۰


ایسنا/خوزستان معاون فنی و مهندسی شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه دز، از راه‌اندازی واحد شماره ۴ آن نیروگاه، پس از ۶۵ روز وقفه در تولید، خبر داد.

جاسم تیموری اظهار کرد: این واحد نیروگاهی در ۲۷ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به دلیل ایجاد نقص در سیم پیچ ژنراتور از مدار تولید خارج و پس از ۶۵ روز تلاش بی وقفه کلیه کارکنان نیروگاه دز و متخصصان سازمان آب و برق خوزستان با افزایش ظرفیت، راه‌اندازی و در مدار تولید قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان آب و برق خوزستان، وی تصریح کرد: پس از عملیات موردنیاز و ترمیم سیم پیچ این واحد نیروگاهی، انواع تست‌های الکتریکی مطابق استاندارد بر روی آن انجام و پس از بازرسی‌های انجام شده و حصول اطمینان از صحت و سلامت،  واحد فوق،  در مدار تولید قرار گرفت.

معاون فنی و مهندسی شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه دز، ضمن تقدیر از همکاری، هماهنگی و پشتیبانی معاونت سد و نیروگاه سازمان آب و برق خوزستان، همکاری و مشارکت تیم‌های مختلف شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه دز، شرکت نصب تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان و شرکت مشانیر را مورد قدردانی قرار داد و افزود: واحد شماره ۴ نیروگاه دز با حداکثر توان تولید (۹۰ مگاوات) در مدار تولید انرژی برق کشور قرار گرفت.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×