» آخرین اخبار » گیلان » تکریم ارباب رجوع تکلیف اولویت‌دار مدیران دستگاه‌ها/ پروژه های نیمه تمام آستارا پیگیری شود

تکریم ارباب رجوع تکلیف اولویت‌دار مدیران دستگاه‌ها/ پروژه های نیمه تمام آستارا پیگیری شود

اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرماندار آستارا، گفت: تکریم ارباب رجوع، وقت‌گذاری برای شنیدن معضلات مردم و پیگیری پروژه های نیمه تمام تکلیف اولویت‌دار مدیران دستگاه‌های اجرایی آستارا است.

عنایت رضایی پور در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا برحضور مدیران در بین مردم و پاسخگویی به مشکلات آنها تاکید کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های بسیار مهم، پروژه‌های نیمه تمام شهرستان آستارا است.

وی، از دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست هر چه سریع تر با هماهنگی با فرماندار و نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، پروژه های نیمه تمام عمرانی را پیگیری، تکمیل و به سرانجام برسانند.

رضایی پور با اشاره به اهمیت بحث بسیار مهم صرفه‌جویی در آب و برق، اظهار کرد: کلیه روسای دستگاه‌های اجرایی و همچنین مردم باید به مدیریت حامل های انرژی توجه جدی داشته باشند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه متاسفانه برخی نانوایی ها در آستارا تعطیلی خودسرانه دارند، تأکید کرد: تیم های بازرسی مربوطه هر چه سریعتر تشکیل و با خاطیان برخورد جدی و قانونی لازم شود.

وی خواستار همکاری کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با خبرنگاران خبرگزاری های رسمی شد و افزود:  مسئولان باید با خبرنگاران خبرگزاری های رسمی همکاری لازم را داشته باشند و فعالیت های صورت گرفته در راستای عمران و آبادانی شهرستان را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

رضایی پور در ادامه با تاکید بر اینکه متاسفانه در آستارا افرادی هستند که واکسن کرونا را دریافت نکردند و اقشار مختلف مردم باید تزریق این دز را برای حفظ سلامت جامعه جدی بگیرند، اظهار کرد: متاسفانه آستارا در زمینه واکسیناسیون کرونا در سطح استان گیلان رتبه آخر را دارد و همه دستگاه های اجرایی شهرستان باید در این زمینه همکاری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد باقری ارومی در ادامه جلسه از رواج بداخلاقی و شکسته شدن حرمت و حریم افراد در فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: کنترل فضای مجازی شهرستان مرزی آستارا ضرورت دارد.

وی خواستار نظارت بیشتر مسئولان ذیربط در شهرستان آستارا بر فضای مجازی شد و وظیفه مدیران را در زمینه آگاه‌سازی و کنترل فضای مجازی خطیر دانست.

ارومی تلفن های همراه را یک اسلحه پرکاربرد و درعین حال تخریبی عنوان کرد و با اشاره به مزایای بسیار خوب فضای مجازی و همچنین آسیب‌های موجود در این فضا، تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد بدون هیچ تعهدی و غیر رسمی در فضای مجازی موجب احساس عدم امنیت عمومی و به هم خوردن روح و روان افراد در جامعه می شوند و باید بر فعالیت این افراد در فضای مجازی نظارت شود.

امام جمعه آستارا وضعیت بسیار بد حجاب را یادآور شد و تاکید کرد: باید با رفتار مناسب اجتماعی ولی قاطع با بحث بدحجابی با امر به معروف و نهی از منکر برخورد شود.

ارومی در ادامه با تاکید بر اینکه روزه خواران حرمت شکنی نکنند، از آنانی که به هر دلیل توانایی روزه داری ندارند خواست، حرمت این ماه مبارک را حفظ کنند.

امام جمعه آستارا از مسئولان مرتبط خواست بدون هر گونه بگیر و ببند خاصی با تذکر به افراد خاطی آنان را به حفظ حرمت ماه مبارک رمضان دعوت کنند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت فرهنگ سازی و انتقال پیام های فرهنگی و مذهبی در ورودی مرزهای آستارا، تصریح کرد: آستارا یک شهرستان مرزی است و مسئولان باید در زمینه پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و مباحث مربوط به دین مقدس اسلام در دروازه های مرزی این شهرستان با فرهنگ سازی، افراد ورودی به کشور را با فرهنگ ایران اسلامی آشنا کنند.

ارومی تصریح کرد: میزبانی ما از گردشگران خارجی و همچنین رانندگان ترانزیتی ورودی به کشور در شهر مرزی آستارا باید به گونه ای باشد تا آنها جذب آیین حضرت محمد(ص) و دین مبین اسلام شوند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×