» دسته‌بندی نشده » فوت ۷ بیمار کرونایی دیگر در شانگهای

فوت ۷ بیمار کرونایی دیگر در شانگهای

فروردین ۳۰, ۱۴۰۱ 1۰


در حالیکه چین این روزها در تلاش برای مهار شیوع شدید کرونا در شانگهای است، هفت سالمند دیگر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند و به آمار سه قربانیِ روز گذشته که نخستین فوتی‌های موج اخیر در این کلانشهر بوده‌اند،‌ افزوده شدند.

به گزارش ایسنا، مقامات بهداشتی شانگهای مرگ این هفت نفر را بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ تایید کرده‌اند. این دومین روز متوالی است که موارد فوت ناشی از کرونا در این شهر گزارش شده است.

شهر شانگهای همچنان در حال مقابله با شیوع گسترده بیماری کووید-۱۹ است که باعث قرنطینه طولانی‌مدت ساکنان آن شده و نارضایتی هایی را نسبت به عرضه مایحتاج ضروری و تعطیلی کسب‌وکارها به همراه داشته است.

مقامات شهر شانگهای امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کردند: هفت سالمند مبتلا به کووید-۱۹ روز گذشته جان خود را از دست دادند و تعداد قربانیان کرونا در موج کنونی بیماری به ۱۰ نفر رسیده است.

به گزارش هندوستان تایمز، به گفته مقامات محلی این بیماران بین ۶۰ تا ۱۰۱ سال داشتند و همه آنها از بیماری های زمینه‌ای رنج می بردند. مجموع موارد جدید ابتلا در شانگهای به رغم روند کاهشی نسبت به هفته گذشته، همچنان بالاست.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×