» دسته‌بندی نشده » علیزاده: استعفا یا تعلیق ربیعی کذب است/ قرارداد دلی برای ما از قرارداد حرفه‌ای مهم‌تر است

علیزاده: استعفا یا تعلیق ربیعی کذب است/ قرارداد دلی برای ما از قرارداد حرفه‌ای مهم‌تر است

فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ 1۰


علی علیزاده در گفت‌وگوبا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط آماده سازی تیم فوتبال مس رفسنجان با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت:‌ پس از بازی جام حذفی بازیکنان به استراحت پرداختند. از روز گذشته تمرینات با نظارت محمد ربیعی در تهران آغاز شد و بچه‌‌ها برای بازی هفته بیست و پنجم مقابل فجرسپاسی در رفسنجان آماده می‌شوند.

وی در مورد شایعات مختلف مانند استعفا یا تعلیق که طی روزهای اخیر پیرامون وضعیت همکاری با محمد ربیعی مطرح شد، عنوان کرد:‌ بعد از بازی با خلیج فارس به تعطیلات رفتیم که دیدیم چه آشفته بازاری به پا شد. در رسانه‌های مختلف شایعات زیادی مطرح شد که هیچ کدام صحت ندارند و کذب هستند. با اینحال جلسه گذاشتیم و به بررسی این مسائل پرداختیم.

معاون باشگاه مس افزود:‌ البته شاید ما باید در همان روزهای اول به این مسائل واکنش نشان می‌دادیم اما به هرحال قرار نیست پاسخ هر رسانه یا سایتی را بدهیم. وقتی ماجرا به رسانه‌های رسمی و اصلی رسید، باشگاه قدم جلو گذاشت و پاسخ این دروغ‌ها و شایعاتی که به قصد بردن تیم به حاشیه مطرح شدند را داد. اصلا چنین چیزی وجود ندارد. مگر ربیعی بد نتیجه گرفته که چنین اتفاقی بیفتد؟ تیم ما در لیگ برتر پنجم جدول است. در جام حذفی هم بیشتر تیم‌های لیگ برتری حذف شدند که مس رفسنجان یکی از آن‌هاست.

وی در مورد ماجرای کسر ۱۵درصد قرارداد اعضای تیم و اینکه گفته می‌شود باعث ناراحتی ربیعی شده، عنوان کرد: جا دارد از هیات مدیره و مدیرعامل که با سرمربی تیم تعامل کردند و ۱۵درصد جریمه را به ۵درصد قطعی و ۱۰درصد تعلیقی کاهش دادند، تشکر کنم. امیدواریم تیم هم با هدایت ربیعی نتایج خوبی در ادامه بگیرند و اتفاقات مثبتی را شاهد باشیم. نمی‌دانم ربیعی دلخور است یا خیر اما به هرحال هرکسی تیمش ۱۵درصد جریمه شود ناراحت می‌شود. تیم او هم خوب نتیجه گرفته است. در کل باید تصمیمات هیات مدیره را بپذیریم. بعد از آن هم صحبت کردند. اتفاق خوبی رقم خورد و این جریمه کاهش یافت.

علیزاده در مورد وضعیت قرارداد ربیعی و شایعاتی که پیرامون جدایی او پس از اتمام فصل مطرح شده، گفت: او یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد. ما با ربیعی یک ارتباط دلی و یک قرارداد حرفه‌ای داریم. قرارداد دلی برای ما خیلی مهم‌تر از قرارداد حرفه‌ای است اما بازهم همه چیز دست خودش است. شاید بگوید برای فصل آینده نمی‌خواهم باشم ولی در کل ارتباط دلی برای ما از همه چیز مهمتر است. قلبا دوست داریم به همکاری با ربیعی ادامه بدهیم و فکر می‌کنم این را قبلا هم ثابت کرده‌ایم. درست است که در جام حذفی اسیر اتفاقات شدیم اما اعضای تیم شامل کادرفنی و بازیکنان واقعا تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند و باید از آن‌ها تشکر کنم.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *