» دسته‌بندی نشده » الکاظمی: سلاح باید تنها در برابر دشمن به دست گرفته شود
الکاظمی: سلاح باید تنها در برابر دشمن به دست گرفته شود

الکاظمی: سلاح باید تنها در برابر دشمن به دست گرفته شود

فروردین ۲۵, ۱۴۰۱ 1۰


نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد که عراق امروز در مرحله حساسی برای ساخت کشور قرار دارد و نباید عراقی‌ها در برابر یکدیگر سلاح به دست گیرند، بلکه باید تنها در برابر دشمنان خارجی و گروه‌های تروریستی از آن استفاده شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق عصر چهارشنبه در سخنانی گفت: سال‌هاست که شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذاریم و برای عبور از این چالش‌ها و عدم تکرار دوباره آنها باید دست به دست هم دهیم تا فرزندان بیشتری از ما کشته نشوند.

وی تصریح کرد: این دولت کارهای زیادی انجام داده و توانسته از بسیاری از بحران‌ها عبور کند و بحران‌هایی وجود دارد که نتوانسته‌ایم از آنها عبور کنیم، ما نیاز به زمان و صبر داریم و نه اینکه به رقابت‌های سیاسی، اجتماعی و حزبی کشیده شویم و برای جلوگیری از خونریزی و قربانیان نباید به سمت درگیری برویم.

الکاظمی افزود: ما باید با تمام توان برای ساخت عراق و آینده آن به خاطر فرزندانمان و فرزندان شهدایی که فداکاری کردند، تلاش کنیم. من از پارلمان و جناح‌های سیاسی می‌خواهم که به دلیل عدم وجود بودجه و برای پاسخگویی به تعهدات خود در قبال مردم در رای‌گیری قانون امنیت غذایی سرعت بخشند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×