» آخرین اخبار » گیلان » عدم حضور برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در میزهای خدمت جهادی قابل قبول نیست
عدم حضور برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در میزهای خدمت جهادی قابل قبول نیست

عدم حضور برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در میزهای خدمت جهادی قابل قبول نیست

فروردین ۲۵, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان نماینده آستارا در مجلس، با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در میزهای خدمت جهادی، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی آگاه باشند که عملکرد آنها در این خصوص مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

غلامرضا مرحبا در سومین جلسه میز خدمت و بررسی مشکلات روستای مشند آستارا، با بیان اینکه میز خدمت جهادی فرصتی برای رفع مشکلات و کمک به مردم و توسعه، عمران و آبادانی مناطق مختلف شهرستان مرزنشین آستارا است، اظهار کرد: حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در میزهای خدمت الزامی است و هیچ مدیری حق ندارد در زمان میز خدمت، شهرستان آستارا را ترک کند.

وی با تاکید بر ضرورت همدل و همگام بودن همه دستگاه های اجرایی آستارا برای رفع مشکلات روستانشینان، گفت: مشند از روستاهای مهم و پرجمعیت آستارا و یک منطقه گردشگر پذیر با زمستان های سرد و برفی و طولانی مدت است و باید مشکلات مربوط به نفت، کپسول گاز و در نهایت گاز رسانی این روستا رفع شود.

مرحبا به مشکلات مربوط به جاده ورودی و خروجی روستای مشند اشاره و خاطرنشان کرد: بهسازی راه روستای مشند و منطقه شاغوله با تامین اعتبارات لازم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آغاز عملیات گاز رسانی به ۹ روستای شهرستان آستارا، گفت: در بعضی از روستاها کار گاز رسانی به اتمام رسیده و در بعضی دیگر در حال انجام است.

وی ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته عملیات گاز رسانی و لوله کشی در روستای مشند در حال انجام است و قطعا کار گازرسانی در حفظ منابع طبیعی منطقه مثمرثمر خواهد بود.

مرحبا با تاکید بر اینکه وقت بازنگری طرح هادی در روستاهای آستارا فرا رسیده است، افزود: در برخی روستاها در حال انجام است و مابقی روستاهای شهرستان با تامین اعتبارات لازم توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازنگری طرح هادی در آنها انجام خواهد شد.

عنایت رضایی پور، فرماندار شهرستان آستارا نیز در این جلسه، خدمت به مردم و رفع مشکلات آحاد جامعه را وظیفه ذاتی مسئولان در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: با برپایی میز خدمت در کمترین زمان ممکن می ‌توان مطالبات مردم را پیگیری کرد.

وی با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران دستگاه های اجرایی آستارا در میزهای خدمت، اظهار کرد: هیچ مدیری حق فرستادن کارشناس برای میزهای خدمت جهادی را ندارد و باید شخصا با حضور در میزهای خدمت برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

به گزارش ایسنا، در جلسه میز خدمت روستای مشند شهرستان آستارا که با حضور نماینده مردم آستارا در مجلس، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و بخشدار مرکزی آستارا برگزار شد، مشکلات کاربری اراضی روستای مشند، احداث دیوار حائل برخی مناطق خطر آفرین این روستا، آسفالت معابر، نبود پوشش مناسب اینترنت، آنتن دهی خطوط تلفن همراه، نصب تابلو های راهنمایی، افزودن کابل های خودنگهدار برق، حل مشکل روشنایی معابر، افزودن لوله و بهسازی شبکه های آب رسانی، تخصیص سهمیه فوق العاده آرد و مشکل جمع آوری پسماند نیز توسط دهیاری و اهالی روستا مطرح شد و مسئولان شهرستان قول حل این مشکلات را در کمترین زمان ممکن دادند.

روستای مشند آستارا با ۲۰۰ خانوار و ۱۰۰۰ نفر جمعیت از جمله روستاهای محروم و قدیمی بخش مرکزی آستارا محسوب می شود که در ۲۰ کیلومتری غرب این شهرستان مرزنشین و در میان جنگل واقع شده است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×