» دسته‌بندی نشده » ترخیص هزاران بهبودیافته کرونا در شانگهای

ترخیص هزاران بهبودیافته کرونا در شانگهای

فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ 1۰


مسئولان بهداشت و درمان شانگهای بیش از ۱۱ هزار بیمار بهبود یافته کووید-۱۹ را ترخیص و تاکید کردند که با وجود قرنطینه باید به آنها اجازه داده شود به خانه بازگردند.

به گزارش ایسنا، مقامات شانگهای روز گذشته (یکشنبه) از ترخیص بیش از ۱۱ هزار بیمار بهبود یافته کووید-۱۹ خبر داده و اظهار داشتند با وجود قرنطینه که به شدت رفت و آمد را در بزرگترین شهر چین محدود کرده است، باید به این بیماران اجازه داده شود به خانه بازگردند.

مدیر کمیسیون سلامت شانگهای گفت: امیدواریم خانواده و جامعه نگران آنها نباشند و تبعیضی علیه آنها قائل نشوند.

طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهر ۲۶ میلیون نفری ۱۰۰۶ مورد ابتلا به کووید-۱۹ تایید شده و نزدیک به ۲۴ هزار مورد ناقل خاموش بیماری شناسایی شده است. شهر شانگهای از ۲۸ مارس در قرنطینه است و مقامات این شهر روز شنبه اعلام کردند که پس از انجام دور دیگری از تستهای تشخیصی گسترده، محدودیتهای سختگیرانه در مناطقی که هیچ مورد جدید ابتلا در مدت ۱۴ روز گذشته ثبت نکرده اند، برداشته خواهد شد.

به گزارش مدیکال اکسپرس، همچنین رسانه ها به نقل از مقامات محلی شانگهای اعلام کردند در پی اعتراضات نسبت به چگونگی دسترسی به مواد غذایی و سایر مایحتاج اولیه در شرایطی که قرنطینه وارد سومین هفته شده است، نیازهای روزانه ساکنان از طریق آنلاین تامین می شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×