» آخرین اخبار » گیلان » بیست وچهارمین سالروز درگذشت سیروس قایقران برگزار شد

بیست وچهارمین سالروز درگذشت سیروس قایقران برگزار شد

فروردین ۱۹, ۱۴۰۱ 0۰

[ad_1]

ایسنا/گیلان بیست و چهارمین سالگرد درگذشت سیروس قایقران، کاپیتان فقید تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن ارزنده تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و فرزندش راستین عصر امروز در مسجد کلیوِر بندرانزلی برگزار شد.

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال در این مراسم اظهار کرد: آنچه که موجب حضور جمعیت گسترده در مراسم سالگرد سیروس قایقران شده بی شک منش و اخلاق مداری آن مرحوم بوده است.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال تلاش می کند یاد و خاطره بازیکنان ارزشمند و اخلاق مدار کشور را همواره زنده نگه دارد، گفت: امروز فوتبال ما از وجود افرادی همچون زنده یاد قایقران بی بهره بوده و رفاقت ها در بین ورزشکاران به افسانه تبدیل شده است.

سرپرست فدراسیون فوتبال، راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به فینال رقابت‌های آسیایی با گل سیروس قایقران به کره جنوبی را شیرین‌ترین خاطره ایرانیان از این بازیکن ارزنده دانست و خاطرنشان کرد: پس از آن حادثه دلخراش که موجب از دست دادن سیروس قایقران شد، مردم کشور به سوگ نشستند و شاهد تشییع باشکوه بودیم.

جهانبخش آرمان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز، با گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد درگذشت سیروس قایقران، عنوان کرد: کسانی که در دهه ۶۰ فوتبال را دنبال می‌کردند بازی‌های درخشان زنده یاد قایقران را به خاطر دارند.

وی یادآور شد: قایقران ورزشکار با مرامی بود که با معرفت و منش پهلوانی خود موجب شده بعد از ۲۴ سال مردم مشتاقانه در مراسم حضور یابند.

به گزارش ایسنا، سیروس قایقران ۱۸ فروردین سال ۱۳۷۷ در راه بازگشت از تعطیلات نوروزی در حالی که به همراه فرزند، همسر و برادر همسرش با اتومبیل خود عازم تهران بود، حوالی امامزاده هاشم رشت در اثر تصادف با کامیون جانش را از دست داد و در این حادثه فرزندش نیز جان باخت.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×