» دسته‌بندی نشده » نشست امنیتی کابینه اسرائیل درباره تحولات قدس/لاپید و گانتس با سفرای ۸۰ کشور خارجی دیدار می‌کنند
نشست امنیتی کابینه اسرائیل درباره تحولات قدس/لاپید و گانتس با سفرای ۸۰ کشور خارجی دیدار می‌کنند

نشست امنیتی کابینه اسرائیل درباره تحولات قدس/لاپید و گانتس با سفرای ۸۰ کشور خارجی دیدار می‌کنند

فروردین ۱۷, ۱۴۰۱ 0۰


شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد، کابینه امنیتی اسرائیل روز یکشنبه (۲۱ فروردین) بار دیگر به منظور رایزنی در مورد تنش‌های امنیتی تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد، نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم تصمیم گرفته است روز یکشنبه کابینه امنیتی و سیاسی اسرائیل را برای برگزاری نشستی فراخواند.

این شبکه عبری زبان همچنین اعلام کرد، این نشست کابینه در نتیجه تنش‌های امنیتی و آمادگی برای ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

طبق گزارش شبکه “کان” رژیم صهیونیستی، شرکت کنندگان در این نشست همچنین در خصوص برخورد با نقض‌ها در دیوار حائل گفت‌وگو خواهند کرد و هزینه پر کردن شکاف‌های این دیوار ۲.۵ میلیارد شِکِل برآورد شده است.

این دومین نشست کابینه اسرائیلی طی ۱۰ روز گذشته به شمار می‌آید و در نشست اخیر تصمیم به «بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی خود گرفته شد که بر اساس شرایط و روند امور وضع شده بود».

از سوی دیگر، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم امروز (چهارشنبه) با سفرای خارجی در اراضی اشغالی نشستی برگزار خواهند کرد.

قرار است در این نشست تنش امنیتی در اراضی اشغالی در سایه انتقادات بین‌المللی از اسرائیل مورد بررسی قرار بگیرد.

این نشست همچنین در تلاش برای اعلام وجود وحدت در موضع دولت اسرائیل به دنبال اختلاف بین لاپید و بنی گانتس به دلیل دیدارهای وزیر جنگ با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و انتقادات او از لاپید پس از گشت زنی در باب العامود و بخش قدیمی شهر قدس اشغالی برگزار می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود نزدیک به ۸۰ سفیر خارجی در این نشست شرکت کنند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×