» دسته‌بندی نشده » تکرار | شرکت‌های دانش‌بنیان کمترین هزینه و بیشترین بهره‌وری را برای کشور دارند

تکرار | شرکت‌های دانش‌بنیان کمترین هزینه و بیشترین بهره‌وری را برای کشور دارند

فروردین ۱۳, ۱۴۰۱ 0۰


بیژن نوباوه‌وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام «سال اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی»، گفت: تولید نقش مهمی در اقتصاد هر کشور دارد و در طول سال‌های قبل نیز نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصاد و تولید بوده است.

وی افزود: اقتصاد دانش‌بنیان و فعالیت در حوزه تولید توسط شرکت‌های دانش‌بنیان امروزه مدنظر بسیاری از کشورها است و در کشور ما هم ظرفیت‌های لازم برای بهره‌مندی از این شرکت‌ها وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگ مجلس اظهار داشت:‌ وجود نیروی جوان و متخصص در کشور ما این ظرفیت را برای ما به وجود آورده که از شرکت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد دانش‌بنیان بهره‌مند باشیم و این شرکت‌های ظرفیت بی‌بدیلی برای کشور ما هستند تا ما را در رشد اقتصادی یاری رسانند.

نوباوه‌وطن خاطرنشان کرد:‌ شرکت‌های دانش‌‌بنیان کمترین بهره‌برداری و استفاده را از زیرساخت‌ها داشته و در مقابل بیشترین درآمدزایی را برای کشور دارند و لذا فعالیت در این بخش ما را می‌تواند به رشد و پیشرفت در حوزه اقتصاد کمک کند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: ما از صنایع سنگینی همچون فولاد و … برخوردار هستیم این صنایع نیازمند منابع عظیمی هستند اما شرکت‌های دانش‌بنیان  اینگونه نیست و آنها با کمترین هزینه بیشترین بهره‌وری و درآمدزایی را برای کشور دارند.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *