» آخرین اخبار » گیلان » افزایش ۶ درصدی مصرف گاز گیلان در روزهای پایانی سال/ توجه به نکات ایمنی در تعطیلات نوروز

افزایش ۶ درصدی مصرف گاز گیلان در روزهای پایانی سال/ توجه به نکات ایمنی در تعطیلات نوروز

فروردین ۲, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست شرکت گاز گیلان، با بیان اینکه در روزهای پایانی سال شاهد افزایش شش درصدی مصرف گاز در استان بودیم، عنوان کرد: در بخش خانگی مشکل گاز وجود ندارد، اما هرچه مشترکین کمتر مصرف کنند، به بخش نیروگاهی و در نهایت محیط زیست کمک می کنیم.

عیسی جمال نیکویی، با اشاره به بروز حوادث ناگوار مربوط به گازگرفتی و انفجار گاز، اظهار کرد: از هم استانی ها به ویژه مسافران نوروزی می خواهیم به واسطه برودت هوا حتما به نکات ایمن گاز در این ایام توجه کنند.

وی از مشترکین خواست به هیچ عنوان از بخاری بدون دودکش در محیط خانه استفاده نکنند و افزود: حتما مسبر خروجی دودکس بخاری باز باشد و اطمینان حاصل کنید که نشتی گار از مسیر شیلنگ ها و شیر بست وجود نداشته باشد.

سرپرست شرکت گاز گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه نشتی و استشمام بوی گاز با آرامش پنجره ها را باز، شیر اصلی گاز را بسته و با شماره ۱۹۴ امداد شرکت گاز تماس بگیرید.

نیکویی، سرد بودن دودکش بخاری را نشانه کارکرد ناصحیح بخاری است و خاطرنشان کرد: از باز بودن مسیر دودکش ها اطمینان حاصل کنید و چنانچه قصد مسافرت دارید حتما شیر اصلی گاز منزل را ببندید.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال شاهد افزایش شش درصدی مصرف گاز در استان بودیم، عنوان کرد: در بخش خانگی مشکل گاز وجود ندارد، اما هرچه مشترکین کمتر مصرف کنند، به بخش نیروگاهی و در نهایت محیط زیست کمک می کنیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×