» آخرین اخبار » گیلان » رئیس عقیدتی ناجا: ارتقای نیروی انتظامی به فرماندهی یک اقدام انقلابی و جهادی بود
رئیس عقیدتی ناجا: ارتقای نیروی انتظامی به فرماندهی یک اقدام انقلابی و جهادی بود

رئیس عقیدتی ناجا: ارتقای نیروی انتظامی به فرماندهی یک اقدام انقلابی و جهادی بود

فروردین ۱, ۱۴۰۱ 1۰


به گزارش خبراری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌رضا ادیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، تصویب ساختار جامع نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را یکی از اقدامات مهم ناجا در سال ۱۴۰۰ دانست و اظهار کرد: این مهم با حکمت، درایت و آگاهی مقام معظم رهبری تحقق یافت. 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ با یک اقدام انقلابی و جهادی نیروی انتظامی را به فرماندهی نیروی انتظامی ارتقا داد، بیان کرد: این اقدام مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح کشور به ویژه نیروی انتظامی را از انواع آسیب‌ها، نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب مصون نگه می‌دارد. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی و مرزبانی در ایام مختلف سال دست‌به‌دست هم داده‌اند تا مردم به ویژه مرزنشنیان در امنیت کامل باشند، افزود: ناجا قدردان زحمات نیروهای انتظامی و مرزبانی شاغل در نقاط صفر مرزی بوده و به وجود این نیروها افتخار می‌کند.

ادیانی با بیان اینکه نیروهای انتظامی و مرزبانی ناجای جمهوری اسلامی ایران به اختیار خود در روزهای تعطیل سال در نقاط حساس و مرزی کشور حضور پیدا می‌کنند تا خطری مردم را تهدید نکند، گفت: حضور نیروهای انتظامی و مرزبانی در جاده و مرز داوطلبانه بوده و نمادی از ایثار و از خودگذشتگی است.  

 

به گزارش فارس، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌رضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز از سال جدید با حضور در پاسگاه مرزی بهارستان از توابع بخش مرکزی شهرستان آستارا با مرزبانان این پاسگاه مرزی دیدار و گفت و گو کرد. 

انتهای پیام /۳۳۸۹




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *