» دسته‌بندی نشده » نقی زاده:زانویم چرخید،داور کارت زرد هم نداد/میری:باید بیشتر کار کنیم تا در لیگ بمانیم
نقی زاده:زانویم چرخید،داور کارت زرد هم نداد/میری:باید بیشتر کار کنیم تا در لیگ بمانیم

نقی زاده:زانویم چرخید،داور کارت زرد هم نداد/میری:باید بیشتر کار کنیم تا در لیگ بمانیم

اسفند ۲۸, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان هوادار تهران بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. چهار بازیکن این تیم نفتی پس از این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، به اظهار نظر پرداختند که به شرح زیر است:

امین اسدی در خصوص مصاف با شاگردان رضا عنایتی اظهار داشت: بازی سختی بود. هوادار یکی از تیم های خوب و پدیده‌های لیگ امسال است. ما هم هرچه در توان داشتیم گذاشتیم. ان‌شاالله در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم.

میثم نقی زاده در مورد این مسابقه و دلیل تعویضش گفت: بازی قشنگی بود. در مورد مسائل فنی این بازی نمی‌خواهم صحبت کنم.در صحنه‌ای که تعویض شدم؛ بازیکن حریف طوری من را زد که زانویم چرخید! دکتر هم می‌گوید احتمال دارد رابطم دچار آسیب شده باشد. داور حتی یک کارت زرد هم نداد. اگر VAR‌ بود بازیکن اخراج می‌شد. این خطا واقعا کارت قرمز داشت.

پیمان میری پیرامون آخرین بازی سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. دو تیم در ۲۰ دقیقه اول یکدیگر را ارزیابی می‌کردند و هر دو موقعیت گل داشتند. بازی پایاپایی بود. برای برد آمده بودیم ولی متاسفانه نشد. این یک امتیاز را هم در جیبمان گذاشتیم تا ببینیم در ادامه راه به کجا می رسیم. باید بیشتر کار و تلاش کنیم تا در لیگ بمانیم. هدف اصلی ما این موضوع است. امیدوارم خدا کمک‌مان کند. با حمایت مدیریت و تلاش کادرفنی ان‌شاالله در بازی‌های بعدی پیروز از زمین خارج شویم.

حسین مرادی فر با تاکید بر تلاش اعضای تیم برای بقا در لیگ برتر گفت: بازی خیلی مهمی برای ما بود. تمام سعی‌مان را کردیم که هر طور شده سه امتیاز را بگیریم اما متاسفانه موفق نشدیم به هدفی که داشتیم برسیم. هنوز امیدواریم و تا آخر فصل چندین بازی باقی مانده، ان‌شاالله با کمک مدیریت، کادرفنی و بچه‌ها دست به دست هم بدهیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *