» دسته‌بندی نشده » اخبار لحظه‌ای چهارشنبه آخر سال| اولین فوتی در تهران/ انفجار خودرو با مواد محترقه

اخبار لحظه‌ای چهارشنبه آخر سال| اولین فوتی در تهران/ انفجار خودرو با مواد محترقه

اسفند ۲۴, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، چند سالی است که مهمانی و دورهمی های خانوادگی چهارشنبه آخر سال دیگر رنگ و بوی خود را از دست داده است و این دورهمی ها با ورود مواد محترقه و آتش‌زای جدید به فرهنگ ما به میدان جنگ تبدبل شده است. مواد محترقه و منفجره، نارنجک دستی، فشفشه‌های رنگارنگ حالا جایگزین شادی مهمانی شده و برخی افراد با استفاده از این مواد با روح و روان و البته جسم مردم بازی می‌کنند و برای یک ثانیه شادی، گاها تا آخر عمر غمگین می‌مانند.

بنا بر اعلام سازمان اورژانس ، از ابتدای بهمن ماه تا کنون ۳۶۴ نفر از هموطنان دچار آسیب با مواد محترقه شده اند که نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد رشد را نشان می دهد. همچنین ۱۰ نفر از هموطنان ظهر امروز جان خود را از دست داده اند که این آمار حکایت از افزایش ۶۳ درصدی افراد حادثه دیده دارد.

در ادامه خبرهای لحظه به لحظه حوادث این شب را می خوانید:

*ثبت اولین فوتی در تهران

۱۶:۲۸ : براساس اعلام مرکز اورژانس تهران، انفجار خودرو با مواد محترقه در شهرقدس سه مصدوم و یک فوتی برجا گذاشت. همچنین دو مصدوم به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند.

۱۶:۴۲: سعید مهرسروش سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال تهران اظهار کرد: از هشت صبح اول اسفندماه ۱۴۰۰ تا ساعت ۴ عصر امروز ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ تعداد ماموریت‌های انجام شده توسط اورژانس تهران ۴۴ مورد بوده است و ۳۱ بیمار داشته ایم که ۲۲ بیمار به بیمارستان منتقل شده‌اند و متأسفانه ۱ نفر فوتی داشته‌ایم و ۸ مورد درمان در محل صورت گرفته است.

وی افزود: از مواردی که بیان شد، ۲۵ نفر استفاده‌کننده از مواد محترقه بوده‌اند و متأسفانه ۶ نفر عابر بوده‌اند.

درحال تکمیل…




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *