» آخرین اخبار » گیلان » خط نشان استاندار به مدیران؛ خدا نکند شاهد حقوق معوق کارکنان و کارگران گیلانی باشم!

خط نشان استاندار به مدیران؛ خدا نکند شاهد حقوق معوق کارکنان و کارگران گیلانی باشم!

اسفند ۲۱, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در ستاد کرونا استان در سالن غدیر استانداری با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی در بستری و ۳۰ درصدی فوتی‌ها در استان، اظهار کرد: امیدواریم با کاهش شیوع بیماری، استان گیلان در دستیابی به شاخص‌ها به رشد و پیشرفت برسد.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها، افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو و سفرهای نوروزی، رعایت پروتکل‌ها و نظارت بر آن باید تشدید شود.

استاندار گیلان با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت: فعلاً حداقل شرط لازم برای تردد در استان گیلان، تزریق دو نوبت واکسن کرونا است.

عباسی با اشاره به اُفت آموزش در دوران کرونا، افزود: همه مقاطع آموزش در گیلان به‌جز در استثنائات‌ به‌طورجدی باید در ابتدای سال آینده، آماده حضور برای کلاس‌های حضوری باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر پرداخت حقوق و معوقات کارکنان، تصریح کرد: همه مدیران و پیمانکارانی که با دستگاه‌های اجرایی قرارداد دارند باید تا پیش از پایان سال نسبت به پرداخت حقوق معوق کارکنان و کارگران ازجمله نیروهای شرکتی اقدام کنند، در غیر این صورت مدیران دستگاه‌ها باید پاسخگو باشند.

عباسی با تأکید بر فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در خصوص پرداخت حقوق معوقات، گفت: خدا نکند که من به‌عنوان استاندار پس از اتمام سال شاهد حقوق معوق کارکنان به‌ویژه کارگران شرکت‌ها باشم!

عباسی همچنین بر لزوم دریافت کدهای QR اصناف، عرضه آرد و نان به میزان مکفی به‌ویژه در شهرستان‌های غربی استان، تعیین بازرسان افتخاری، آماده‌سازی آبرومندانه فضاهای اقامتگاهی آموزش‌وپرورش و هلال‌احمر جهت استقبال از مسافرین از سوی فرمانداران و ادارات در شهرستان‌ها تأکید کرد.

استاندار گیلان همچنین بر ضرورت آماده‌سازی آبرومندانه مبادی ورودی سه‌گانه استان جهت استقبال از مسافران نوروزی و کاهش معطلی مسافران و گردشگران تأکید کرد و از راهداری خواست تا سریعاً نسبت به این مهم اقدام کند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از فرمانداران خواست تماماً نسبت به اجرا و نظارت بر خدمات سفر نوروزی در شهرستان‌ها فعالانه عمل کرده و اجازه غفلت در مسیر خدمت را ندهند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *