» دسته‌بندی نشده » انصارالله: امارات حملات به یمن را کاهش داده/در آینده اهداف حساسی را به لیست اهدافمان می‌افزاییم

انصارالله: امارات حملات به یمن را کاهش داده/در آینده اهداف حساسی را به لیست اهدافمان می‌افزاییم

اسفند ۲۱, ۱۴۰۰ 0۰


عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن، تاکید کرد که عمق خاک کشورهای متجاوز در معرض حملات ما قرار گرفته است و افزود؛ حملات نیروهای مردمی یمن به آن کشورها، غیرنظامیان را هدف قرار نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه‌ای با اعلام اینکه عملیات هدف قرار دادن تاسیسات نفتی کشورهای متجاور ادامه خواهد داشت،‌ گفت، ارتش و نیروهای مردمی یمن توانایی هدف قرار دادن عمق خاک کشورهای متجاور را دارند به گونه‌ای که سرتاسر سرزمین آنها در تیرس ما قرار دارد.

وی افزود که امارات عملیات خود را در نتیجه حملات ما، کاهش داده است و توضیح داد که کشورش در روند حملات خود به آن کشورها، غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهد.

البخیتی همچنین گفت: در آینده اهداف حساسی را به اهداف حملات خود اضافه خواهیم کرد و کشورهای متجاوز می‌دانند که این به چه معناست.

این عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله با تأکید بر اینکه کشورش شجاعت و اراده لازم را دارد تا هر هدفی را در راستای دفاع از خود، هدف قرار دهد، خاطرنشان کرد: اقدامات نظامی ما هیچ ارتباطی با هیچ تحول بین‌المللی به‌ویژه آنچه در اوکراین در حال وقوع است، ندارد.

البخیتی در این مصاحبه اضافه کرد که تنگ‌تر کردن حلقه محاصر اقتصادی بر ملت ما،‌ باعث می‌شود هزارن یمنی به سوی جبهه‌های جنگ روانه شوند.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، جمعه اعلام کرد که عملیات “شکست محاصره ۱” در داخل سرزمین عربستان در پاسخ به افزایش حملات ائتلاف سعودی و تنگ‌تر کردن محاصره اقتصادی، با موفقیت اجرا شد.

در همین راستا منابع خبری سعودی اعلام کردند یک پالایشگاه نفتی در ریاض پایتخت عربستان، پنج‌شنبه هدف یک حمله پهپادی قرار گرفت.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×