» دسته‌بندی نشده » نویدکیا: فوق العاده نبودیم اما امتیاز خوبی گرفتیم
نویدکیا: فوق العاده نبودیم اما امتیاز خوبی گرفتیم

نویدکیا: فوق العاده نبودیم اما امتیاز خوبی گرفتیم

اسفند ۱۶, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محرم نویدکیا پس از برتری ۲ بر صفر سپاهان مقابل فجر سپاسی در نشست خبری اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سنگینی خواهیم داشت. بازی با فجر سخت است، چون ساختارهای دفاعی خوبی دارند و سعی می‌کنند فضاها را کوچک کنند و اجازه بازیسازی نمی‌دهند. سعی کردیم موقعیت سازی کنیم، اما فجر هم موقعیت خوبی روی ضربات ایستگاهی داشت.

وی ادامه داد: از لحاظ مالکیت شرایط خوبی داشتیم و موقعیت هم ایجاد کردیم، فوق العاده نبودیم، چون بچه ها تحت فشار بودند و در تلاش بودند که بازی را ببرند و به وضعیت تیم در جدول سر و سامان بدهند.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: ما باید بیشتر از فضاها استفاده می‌کردیم، اما خیلی خوب این کار را نکردیم و هرچه به آخر بازی هم رفت، فجری ‌ها با تعویض هایی که داشتند، کار را هجومی کردند و موضعیت گل هم داشتند که ممکن بود، گل بخوریم.

نویدکیا ادامه داد: همان طور که گفتم بازی خارق العاده ای نبود، اما با این شرایط امتیاز خوبی گرفتیم و شرایط مان در جدول بهتر شد.

خبرنگاری می‌خواست در مورد دستیاران نویدکیا بپرسد که اجازه داده نشد، اما نوید کیا خودش در پایان گفت: نیازی نیست در مورد دستیارانم صحبت کنم.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *