» دسته‌بندی نشده » دستور فوری رئیس جمهور برای لایروبی آبراهه های خلیج گرگان

دستور فوری رئیس جمهور برای لایروبی آبراهه های خلیج گرگان

اسفند ۱۳, ۱۴۰۰ 1۰


رئیس جمهور پی از بررسی میدانی وضعیت نابه سامان خلیج گرگان، دستور لایروبی آبراهه های این خلیج را با قید فوریت صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر یک روزه به استان‌گلستان ظهر امروز پس از بازدید از جزیره آشوراده و کانال خزینی به صورت میدانی از میدانی مشکلات خلیج گرگان مطلع شد.

رییس جمهور در این بازدید میدانی ضمن صدور دستور لایروبی کامل کانالهای ورودی آب به خلیج گرگان، اظهار کرد: تاکید ما این است که باید آب در خلیج گرگان جریان داشته باشد.

سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه مسئولان ملی و استانی باید بدون فوت وقت و به سرعت برای احیای خلیج گرگان اقدام کنند، افزود: نهایتا ظرف مدت ۱۰ روز باید جلسه کارشناسی برای احیای این خلیج برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران از هیچ اقدام و تلاشی برای لایروبی و رفع مشکلات و موانع مسیر خودداری نکنند، ادامه داد: متاسفانه برخی از دستگاههای اداری احیا، نگهداری و استفاده از این طبیعت خدادادی را در پیچ و خم روزمرگی معطل کرده اند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه چندین بار در زمینه توسعه و احیای خلیج گرگان مطالعات صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز دیگر زمان کار و اجراست و هیچ تعللی پذیرفتنی نیست.

گفتنی است رئیس جمهور تا دقایقی دیگر نشستی با نخبگان، برگزیدگان، علما و افشار مردم در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان خواهد داشت و پس از اقامه نماز مغرب و عشا نیز در جلسه شورای اداری استان گلستان شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×