» دسته‌بندی نشده » سود مافیای اسلحه‌سازی آمریکا در ناامن بودن جهان است

سود مافیای اسلحه‌سازی آمریکا در ناامن بودن جهان است

اسفند ۱۳, ۱۴۰۰ 0۰


محمد حسن نژاد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به بیانات رهبر انقلاب در سخنرانی روز مبعث گفت: ابتدا باید تعریف مافیا را بدانیم، منظور از مافیا گروهی پشت پرده است که ارتباطات ناسالمی دارند ولی این روابط به گونه ای است که کسی متوجه نمی شود. درقضایای جاری اوکراین هم شاهد نقش آفرینی مافیای پشت پرده انگلیسی، فرانسوی و آمریکایی هستیم که با وعده هایی باعث تحریک اوکراین شدند و در نتیجه آن اوکراین و روسیه را به سمت درگیری نظامی سوق دادند، در شرایطی که دوکشورِ درگیرجنگ متحمل هزینه می شوند گروه های مافیایی درپی کسب منافع هستند.

وی افزود: آمریکا با سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده بین روسیه و اوکراین، کشورهای اروپای شرقی را از روسیه می ترساند تا برای حفاظت از خودشان در برابر حمله احتمالی روسیه، به آمریکا و مافیای حاکم بر آن باج دهند.  

نماینده ادوار مجلس ضمن تاکید به هماهنگ بودن کشورهای غربی گفت: کشورهای غربی به صورت گروهی عمل می کنند و در بزنگاه ها کاملا هماهنگ هستند همچنان که شاهد هستیم در جریان نبرد میان روسیه و اوکراین در اوج اتحاد تحریم هایی را به روسیه تحمیل کردند.

حسن نژاد با بیان این که رئیس جمهمور آمریکا در صحبت های خود خواسته های مافیای آمریکا را مطرح می کند، گفت: شرکت های نفت و گاز، شرکت های حمل و نقل و شرکت های اسلحه سازی از جمله مافیایی هستند که بیشترین سود را از سیاست های اعمالی روسای جمهور آمریکا می برند.

وی در مورد تاثیر حضور مافیای اسلحه سازی در ساختار آمریکا تشریح کرد: مافیای آمریکا در دنیا بزرگترین تولید کنند اسلحه هستند، سود این شرکت ها زمانی حاصل می شود که ناامنی و جنگ در دنیا حاکم باشد. به عنوان مثال حوادث اخیر بین اوکراین و آمریکا باعث شده تا مقامات آلمانی ۱۰۰میلیارد یورو به بودجه نظامی ارتش اضافه کنند، بخشی از این بودجه صرف خرید تسلیحات نظامی از آمریکا می شود بنابراین شرکت های اسلحه سازی آمریکا  هستند که از جنگ جاری به سود می رسند.

وی ادامه داد: در گذشته روش های استعمار متفاوت بود. از زمانی که آمریکا درعرصه جهانی به قدرت رسید سعی می کند با استفاده از مافیای اسلحه سازی و مهندسی مالی (بورس) به اهداف مد نظرش برسد. اقدامات آمریکا در راستای به وجود آوردن ناامنی یا احساس ناامنی است تا سلاح بفروشند و از این طریق منافع مافیای اسلحه سازی را تامین کند.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *