» دسته‌بندی نشده » همکاری دستگاه‌ها برای آزادسازی سواحل نشان‌دهنده اقتدار دولت رئیسی است

همکاری دستگاه‌ها برای آزادسازی سواحل نشان‌دهنده اقتدار دولت رئیسی است

اسفند ۷, ۱۴۰۰ 0۰


جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به آزادسازی سواحل با دستور رئیس‌جمهور گفت: بسیاری از سواحل با ساخت ویلاها اشغال شده بودند و حتی در مواردی ساخت این ویلاها تا دل دریا هم پیش رفته بود.

وی افزود: اقدام آقای رئیسی و دولت سیزدهم در آزادسازی سواحل یک اقدام انقلابی بود، چراکه بسیاری از این ویلاهای ساخته شده در سواحل، به دستگاه‌های دولتی تعلق داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد آزادسازی سواحل، دیگر دستگاه‌ها نیز همکاری خوبی با قوه مجریه داشتند و به دنبال صدور دستور رئیس‌جمهور برای این منظور قوای دیگر و همچنین نیروهای مسلح نیز همکاری کامل با قوه مجریه برای این منظور داشتند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در کمتر مواردی شاهد همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف به این شکل بوده‌ایم و این تبعیت دستگاه‌های مختلف از دستور رئیس‌جمهور اقتدار دولت آقای رئیسی را نشان می‌دهد.

وی افزود: مسئله اینجاست که ویلاهای متعلق به دستگاه‌های مختلف فقط در اختیار مدیران و روسا بود و اینطور نبود که کارگران و کارمندان هم بتوانند از این ویلاهای ساحلی استفاده کنند و تنها مدیران و روسا و اقوام آنها بودند که می‌توانستند از این ویلاها استفاده کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: درخواست من از دولت این است که دیگر ویلاها و پلاژهای مربوط به دستگاه‌های دولتی نیز برای استفاده عموم یا فروخته و یا به بخش خصوصی واگذار شود تا همگان بتوانند با پرداخت هزینه از آنها استفاده کنند.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *