» دسته‌بندی نشده » ارزیابی عملکرد لژیونرها| شکار عقاب با درخشش ستاره تیم ملی در اروپا/طارمی بهترین بازیکن شد

ارزیابی عملکرد لژیونرها| شکار عقاب با درخشش ستاره تیم ملی در اروپا/طارمی بهترین بازیکن شد

اسفند ۶, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد تا راهی مرحله یک هشتم شود.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی برای پورتو خوش درخشید و در این بازی یک گل به ثمر رساند و گل دوم تیمش را ساخت.

در ارزیابی عملکرد ستاره ایرانی در این بازی متوجه می شوید طارمی ناجی و بهترین بازیکن میدان بود و موفق شد پورتو را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برساند.

با نگاه به آمار، طارمی ۷۸ دقیقه برای غول فوتبال  اروپا بازی کرد. ستاره ایرانی در این مدت یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

طارمی در این بازی یک شوت به چارچوب داشته که به گل تبدیل شده است. البته ستاره ایرانی ۴ بار دیگر نیز سعی کرد تا دروازه لاتزیو را باز کند ولی هیچکدام از آنها در چارچوب نبوده است.

دقت پاس بالایی طارمی در این بازی نشان از بازی بی عیب و نقص ستاره ایرانی مقابل لاتزیو را می دهد. طارمی در این دیدار ۷۹ درصد پاس هایش را درست داده و برای یک مهاجم این آمار فوق العاده است.

سایت «سوفا» اسکور در ارزیابی فنی از این بازی به مهدی طارمی بالاترین نمره یعنی ۸.۷ از ۱۰  را گرفت تا به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شود.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *