» دسته‌بندی نشده » تعمیر و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق در اهواز

تعمیر و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق در اهواز

اسفند ۴, ۱۴۰۰ 1۰


ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: امروز همزمان با سراسر کشور عملیات گسترده اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق با هدف بهبود ایمنی تاسیسات شبکه برق، کارکنان و شهروندان و رفع کانون های خطر اهواز اجرا شد.

عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور اجرای عملیات گسترده اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق با هدف بهبود ایمنی تاسیسات شبکه برق، کارکنان و شهروندان و رفع کانونهای خطر با حضور ۵۲ گروه عملیاتی و ۲۲۶ نفر نیروی عملیاتی امروز چهارشنبه ۴ اسفندماه ۱۴۰۰ در کلانشهر اهواز انجام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت توزیع برق اهواز، وی با اشاره به اهداف این عملیات افزود: این عملیات با رویکرد بهبود ایمنی و با هدف افزایش ایمنی تابلوها و تاسیسات شبکه، افزایش قابلیت اطمینان و ایمنی شبکه، افزایش ایمنی کارکنان و شهروندان و رفع کانون های خطر از سطح شبکه توزیع نیروی برق کلانشهر اهواز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: طی این عملیات با برنامه ریزی های انجام شده، ۵۲ گروه عملیاتی در سطح کلانشهر اهواز اقدام به جمع آوری ۴۵ اصله پایه فرسوده، تعویض و جمع آوری ۴۷ دستگاه ترانس در حال سقوط و دارای روغن ریزی، اصلاح ۳۶۰ مورد دریچه های پایه های روشنائی، رفع حریم ۱۲ نقطه شبکه فشار متوسط، تعویض ۱۹۵مورد قفل های شکسته تابلوها، جوشکاری لولا و تعویض ۱۴۰مورد درب تابلوها، اصلاح زبانه های درب تابلو ۱۵۰مورد، نصب ۱۲۰مورد علایم هشداردهنده، تعویض ۶۰ مورد قطعات فرسوده، تعویض۹۰ مورد کلیدهای فرسوده به منظور جلوگیری از آتش سوزی و آراستگی ۴۰ نقطه کابل های زمینی دستکاری شده از اقدامات و فعالیت های انجام شده در این اقدام فراگیر است.

شیاری در خصوص تعداد اکیپ ها و توان عملیاتی بکار رفته در این طرح گفت: اقدام فراگیر سراسری ایمنی در شبکه های توزیع با استفاده از ۲۹دستگاه بالابر خط گرم و سرد در قالب گروه های سبک و سنگین، ۱۵۰دستگاه خودرو عملیاتی سبک، ۶دستگاه چرثقیل، ۴۰ دستگاه تریلر و ۲۶۶ نفر نیروی عملیاتی، نظارتی و پشتیبانی برگزار و اهداف طرح محقق شد.

وی بیان کرد: با اجرای این اقدام فراگیر به میزان قابل توجهی از حوادث و خطرات احتمالی محیطی کاسته و ضریب پایداری و تاب آوری شبکه افزایش و در نتیجه موجب جلب رضایت شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×