» دسته‌بندی نشده » فکری: امیدوارم بازیکنانم تا آخرین لحظه بجنگند/برای آمدن به نفت مسجدسلیمان ریسک کردم

فکری: امیدوارم بازیکنانم تا آخرین لحظه بجنگند/برای آمدن به نفت مسجدسلیمان ریسک کردم

اسفند ۳, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد از بازی با پدیده صحبت‌هایی با بچه‌ها کردیم. به خاطر اینکه مقداری استرس و نگرانی در وجودشان بود. هفته‌هاست که تیم پایین جدول است و اعتماد به نفس آنها از بین رفته، تمام تلاشمان را کردیم که ان‌شاءالله نگرانی و ترس در وجودشان نباشد. با تمام وجودشان بازی کنند و هر اتفاقی هم که افتاد طبیعت فوتبال است.

وی افزود: استرس و نگرانی از قبل شاید باعث باخت شود، امیدواریم از این بازی به بعد بچه‌ها با تمام وجود بازی کنند. کارایی و توانایی که دارند در زمین ارائه بدهند. تا آخرین لحظه بجنگند و نگران نتیجه بازی نباشند. قرار نیست در همه بازی‌ها ۳ امتیاز را بگیریم و به صدر جدول یا تیم‌های بالا برسیم. قرار است با چند تیمی که برای نیفتادن رقابت داریم، آنها را بگیریم و این کار سختی برای ما نیست. امیدوارم این اتفاق از بازی فردا بیفتد. بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و به امید خدا خودمان را کم‌کم در جدول بالا بکشیم تا نقطه امنی پیدا کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به بازی فردا مقابل فولاد خوزستان گفت: فردا بازی سختی داریم. فولاد مجموعه و تشکیلات بسیار خوبی دارد. تیم خوبی است. امیدواریم با تمام وجود بازی کنیم و از این بازی با دست پر به مسجدسلیمان برگردیم. 

فکری در مورد اینکه مجوز بازی چند بازیکن نفت مسجدسلیمان صادر نشده بود، اظهار داشت: امروز به ما خبر دادند کارت بازی بچه‌ها صادر شده و می‌توانیم از آنها برای بازی فردا استفاده کنیم. ان‌شاءالله مشکل خاصی نیست. آمدن آنها می‌تواند به ما کمک کند و دستمان پرتر می‌شود. در بازی‌های گذشته منتظر بودیم این نفرات را داشته باشیم، مخصوصا در بازی با پدیده که یکی از رقیبان ما در جدول است، اگر می‌توانستیم از این تیم امتیاز بگیریم، فاصله‌مان را حفظ می‌کردیم. با رسیدن این نفرات ان‌شاءالله دستمان چه برای ارنج اصلی و چه برای تغییر نفرات بازتر است. امیدواریم بتوانیم بازی بهتری ارائه بدهیم. 

فکری در خصوص اینکه دو بار در شرایط خیلی سخت سرمربی نفت مسجدسلیمان شد و با توجه به اینکه اعلام کرده بود این تیم در ابتدای فصل خوب بسته نشده و به همین خاطر به نظر می‌رسد امسال فصل سخت‌تری خواهد داشت، گفت: در آخرین بازی فصل قبل مقابل آلومینیوم گفتم با توجه به اینکه خودم را از این تیم می‌دانم، به آن وابستگی دارم و علاقه‌ای بین من و مردم مسجدسلیمان از نظر عاطفی وجود دارد، هر زمانی که به من احتیاج داشته باشد دوست دارم به این تیم کمک کنم.

وی تصریح کرد: شرایط امسال این تیم مقداری بدتر از سال گذشته بوده، واقعا ریسک کردم که آن هم به خاطر دلم بود. فکر می‌کنم می‌توانم به این تیم کمک کنم. به اینجا آمدم و امیدوارم بتوانیم با کمک هم، تلاش کنیم، یکدل و رفیق باشیم و کمک کنیم تیم در لیگ برتر بماند. کار واقعا سخت‌تر از سال گذشته است، ولی امیدواریم با کمک هم این کار سخت را انجام بدهیم. 

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *