» دسته‌بندی نشده » رافت: شاید بقیه تیم‌ها یقه استقلال و پرسپولیس را بگیرند/ بازی ۶ امتیازی را از خیبر بردیم

رافت: شاید بقیه تیم‌ها یقه استقلال و پرسپولیس را بگیرند/ بازی ۶ امتیازی را از خیبر بردیم

اسفند ۳, ۱۴۰۰ 0۰


پایان رافت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل خیبر خرم آباد اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به خصوص تیم خودم که بازیکنانم جانانه تلاش کردند. خیبر را به خوبی آنالیز کرده بودیم.نقاط قوتشان را از بازی خارج کردیم و از نقاط ضعف‌ این تیم استفاده کردیم. بازی سنگینی بود که فقط یک گل داشت و آن هم سهم تیم ما بود. خیبر تیم خوب و قدرتمندی با بازیکنان خوب است. ما یک بازی ۶ امتیاز را بردیم و باعث خوشحالی مردم آستارا شدیم. 

وی در مورد اینکه تیم شهرداری آستارا به صعود فکر می‌کند یا نه عنوان کرد: از روزی که به تیم اضافه شدم شرایط تیم اصلا خوب نبود و دیگر نمی‌خواهم در مورد مشکلات گذشته صحبت کنم و مسائل را باز کنم. سعی کردم با آوردن بازیکنان جوان‌تر و با انگیزه‌تر نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم و روش بازی تیم را هم تغییر بدهیم.

سرمربی شهرداری آستارا تاکید کرد: روی مسائل روحی و روانی بازیکنان هم خیلی کار کردیم و امیدوارم این بردهای ما ادامه دار باشد. باشگاه شهرداری آستارا به معنی واقعی خصوصی است و باید از مالکان و مدیران باشگاه که در این شرایط سخت اقتصادی به عشق شهرشان و مردم آستارا هزینه می‌کنند خسته نباشید و خداقوت گفت. 

رافت تصریح کرد: تیم ما از نظر مالی و امکاناتی با تیم‌های خوب و پر امکاناتی مثل ملوان، خیبر ، مس کرمان، آرمان گهر، سایپا ، مس شهربابک و… قابل مقایسه نیست با این حال تلاش می‌کنیم شایسته نام فوتبال آستارا در میادین حاضر شویم. پتانسیل حضور در بین تیم‌های بالای جدول را داریم و سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم جبران مافات کنیم .

سرمربی شهرداری آستارا در مورد اینکه می توان گفت صعود ملوان به لیگ برتر قطعی شده گفت: ملوان یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ است اما هنوز زود است که در مورد صعود صحبت کنیم. کادرفنی ملوان سه سال است که با این تیم کار می‌کند و سرمایه‌گذاری خوبی هم روی این تیم شده است. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر بیست و یکم گفت: پرسپولیس در این فصل هم روند خوبی دارد و کیفیت خوب تیمی‌اش را نشان داده است. آقا یحیی خودش از پرسپولیسی‌های قدیمی است همچنین باقری، پیروانی و مطهری توانسته‌اند تیم خوبی بسازند. البته مشکلات پرسپولیس هم زیاد است و امیدوارم مسئولان و هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه بتوانند این مشکلات را برطرف کنند. 

رافت در مورد رقابت شانه به شانه پرسپولیس و استقلال گفت: دو تیم رقیب دیرینه هستند که کیفیت خوبی دارند با این حال در نیم فصل دوم شاید دیگر تیم‌ها یقه آنها را بگیرند. امتیازها در نیم فصل دوم به راحتی به دست نمی‌آید. امیدوارم پرسپولیس مثل ۵ فصل گذشته با صلابت برای ششمین مرتبه قهرمان لیگ برتر شود.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *