» دسته‌بندی نشده » حمایت‌ از تولیدکنندگان باید منجر به عرضه کالای مرغوب با قیمت مناسب شود

حمایت‌ از تولیدکنندگان باید منجر به عرضه کالای مرغوب با قیمت مناسب شود

بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ 0۰


حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: ما سعی داریم تا نیاز به خود به وسایل حوزه‌های مختلف را از تولیدکنندگان داخلی تامین کنیم چرا که گردش مالی آن در داخل کشور خواهد بود و از طرف دیگر جوانانمان بر سر کار هستند.

وی افزود: نکته‌ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که ما در کنار حمایت از تولیدکننده باید حمایت از حقوق مصرف‌کننده را نیز مدنظر قرار دهیم و مصرف‌کننده ما باید بتواند کالایی ارزان و با کیفیت را از بازار تهیه کند.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: برای اینکه تولیدکنندگان ما بتوانند توانایی رقابت با خارجی‌ها را داشته باشند، ما حمایت‌هایی را در دستور کار قرار دادیم و می‌دهیم تا این فرصت برای آنها فراهم شود، اما متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان از این زمان و فرجه به عنوان فرصتی برای عرضه کالای گران و بی‌کیفیت در بازار به نفع خود استفاده می‌کنند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: این‌گونه رفتارها در مرحله اول باعث شد تا ما مشتریان خارجی خود را از دست بدهیم و امروز هم شاهد هستیم که کالاها از جمله در حوزه لوازم خانگی با قیمت بسیار بالا در بازار داخلی عرضه می‌شود که این رفتارها انتقاد رهبر معظم انقلاب را نیز در پی داشت.

 نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان گفت: همان‌طور که گفتم ما باید در کنار حمایت از تولیدکننده، حقوق مصرف کننده را نیز مدنظر قرار دهیم و این حمایت‌ها از تولیدکنندگان باید به عرضه کالای مرغوب و با کیفیت و با قیمت مناسب به بازار منتهی شود.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *