» دسته‌بندی نشده » گام دوم انقلاب زمان جبران کاستی‌ها و تبیین پیشرفت‌هاست

گام دوم انقلاب زمان جبران کاستی‌ها و تبیین پیشرفت‌هاست

بهمن ۲۳, ۱۴۰۰ 0۰


 امیرمحمد کولانی دبیر واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: طبق دستورات مقام معظم رهبری به جوانان و دانشجویان گام دوم انقلاب، زمان جبران کاستی‌های چهار دهه اول انقلاب و تبیین نقاط قوت و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال است.

وی تاکید کرد: امسال در شرایطی وارد چهارمین سال از گام دوم انقلاب می‌شویم که از یک سو دشمنان و معاندین از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ایران و انقلاب فروگذار نمی کنند و از سوی دیگر و در داخل کشور با چالش‌های متعددی در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مواجهیم؛ لذا پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه ها نیازمند مقابله با این چالش ها و مانع زدایی از مسیر پیشرفت است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: اولین گام برای مقابله با این چالش ها برای دستیابی به هدف غایی یعنی تشکیل دولت و جامعه اسلامی، امید آفرینی و برجسته سازی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است؛ هیچ مجموعه یا ارگانی بدون امید به هدف توانایی ادامه دادن به مسیر خودش ندارد، پس امید اولین وظیفه ما در مانع زدایی از مسیر است.

وی ادامه داد: گام بعدی تبیین سیاست ها، دستاوردها و اهداف ملی و بین‌المللی نظام اسلامی است؛ جهاد تببینی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند یعنی همین، باید در مقابل سم پاشی های رسانه ای دشمن در عرصه های مختلف هم کار اقناعی و اثباتی کرد.

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: گاهی می توان با ثبت یک فریم عکس، همانگونه که رهبر انقلاب در دیدار اخیر با فرماندهان نیروی هوایی ارتش فرمودند یک جهاد در عرصه رسانه و زنده نگه داشتن یاد یک واقعه انجام داد.

کولانی گفت: گام بعدی تصویرسازی از چهره واقعی نظام و انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی و تصویرسازی از چهره واقعی جهان برای مردم داخل کشور است که این نیازمند عزم و همت مضاعفی در عرصه بین‌المللی است.

وی اظهار داشت: در هر حال در چله دوم انقلاب با وجود همه این مشکلات و کاستی ها باید چله رشد و ترقی باشد چه در بعد مادی و چه در ابعاد معنوی.

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان گفت: گام دوم انقلاب را باید جوانان و خصوصا دانشجویان کشور بردارند، اینکه می بینیم در عرصه های مختلفی مانند پزشکی، موشکی، هسته ای و… رشد کرده ایم دلیلش همین سپردن امور به دست جوانان است که امیدوارم باز هم امور کشور به دست جوانان شایسته و متخصص در عرصه های مختلف بیافتد و کشور نیز از ظرفیت عظیم جوانان بهره مند شود.

انتهای پیام/

 




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *