» آخرین اخبار » گیلان » ۷۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در دهه فجر امسال آزاد می شوند

۷۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در دهه فجر امسال آزاد می شوند

بهمن ۱۹, ۱۴۰۰ 0۰

[ad_1]

ایسنا/گیلان رئیس بسیج سازندگی کشور، با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۷۰۰ زندانی آزاد خواهند شد، تصریح کرد: همچنین یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان را توزیع خواهیم کرد.

سردار محمد زهرایی در حاشیه بازدید از زندان های استان گیلان، با اشاره به آغاز نهضت کمک های مومنانه با فرمان مقام معظم رهبری از رمضان سال گذشته تاکنون، اظهار کرد: این نهضت را با توزیع بسته های معیشتی آغاز کردیم و در حال حاضر یک سبد خدماتی ۱۵ قسمتی توسط سپاه استان ها و بسیج نواحی و پایگاه های مقاومت به مردم ارائه می شود.

وی یکی از قسمت های این سبد خدماتی مومنانه را آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد دانست و افزود: کمک های مومنانه سال ۱۴۰۰ در ۹ مرحله زمان بندی شده که دهه فجر مرحله هشتم آن است لذا قبل از عید نوروز نیز یک کمک سراسری خواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۷۰۰ زندانی آزاد خواهند شد، تصریح کرد: همچنین یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان را توزیع خواهیم کرد.

زهرایی، از توزیع ۷۵۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان خبر داد و عنوان کرد: بخشی از کمک های مومنانه با محوریت نمایندگان اقلیت های مذهبی و ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تهیه و توزیع لوازم کمک آموزشی برای دانش آموزان محروم و بازمانده از تحصیل، گفت: کاروان جهادی بسیج در دهه فجر راه اندازی شده و هر روز اختصاص به یکی از اقشار تخصصی بسیج دارد.

رئیس بسیج سازندگی کشور، با بیان اینکه با همکاری سازمان جنگل ها طرح «ایران سرسبز» را با محوریت کاشت نهال های مثمر در دستور کار داریم، عنوان کرد: جهاد آبرسانی به ۷۲۰۰ روستا نیز آغاز شده است.

وی نهضت کمک های مومنانه را یک مسکن ضروری برای کاهش آلام اقتصادی جامعه دانست و بیان کرد: با تاکید رهبر انقلاب، این کمک ها تا رفع کامل تنگناهای معیشتی مردم ادامه دارد و امیدواریم به ثبات اقتصادی برسیم و نیازی به این کمک ها نباشد.

به گزارش ایسنا، سردار زهرایی همچنین از برنامه های اصلاحی و تربیتی و اشتغال زندان های گیلان کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×