» دسته‌بندی نشده » ملی پوش والیبال نشسته: چرا مثل المپیکی‌ها به ما حواله آپارتمان داده نشده؟
ملی پوش والیبال نشسته: چرا مثل المپیکی‌ها به ما حواله آپارتمان داده نشده؟

ملی پوش والیبال نشسته: چرا مثل المپیکی‌ها به ما حواله آپارتمان داده نشده؟

بهمن ۱۹, ۱۴۰۰ 2۰


ملی پوش والیبال نشسته در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران استان تهران گفت: هنوز هدایایی که به المپیکی‌ها توسط استاندار داده شده، به پارالمپیکی‌ها داده نشده است.

به گزارش ایسنا، صادق  بیگدلی ملی‌پوش والیبال نشسته در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان تهران در المپیک و پارالمپیک، اظهار کرد: بعد از چند ماه و پس از دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم، هدایای ایشان به ما اهدا شد، البته هنوز هدایایی که به المپیکی‌ها توسط استاندار قبلی داده شده که شامل حواله آپارتمان و سکه بود، به پارالمپیکی‌ها تخصیص پیدا نکرده است. هر چند استاندار نیز امروز قول پیگیری این موضوع را داد و تاکید کردند که به همان نحوی که از المپیکی‌ها تجلیل به عمل آمده، از پارالمپیکی‌ها نیز تقدیر انجام خواهد شد.

وی گفت: ملی پوشان والیبال نشسته برای به اهتزاز در آوردن پرچم ایران تلاش می‌کنند و بهترین زمان زندگی‌ خود را برای ورزش کردن و کسب افتخار گذاشته‌اند. دغدغه وررشکاران این است که حداقل از نظر معیشت و اشتغال که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، شرایط بهتری داشته باشند. متاسفانه هنوز اتفاق خاصی رخ نداده، البته من خودم از قبل اشتغال داشتم ولی برای سایر ملی پوشان والیبال نشسته هنوز این اتفاق رخ نداده است.

بیگدلی همچنین درباره شرایط اردوها نیز گفت: چهارمین مرحله اردوی آمادگی از روز پنجشنبه ۲۱ بهمن در استان مرکزی آغاز می‌شود. ما در حال آماده سازی خود برای مسابقات جهانی در چین هستیم که اهمیت زیادی دارد، چون کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در آنجا توزیع می شود. سپس باید خود را برای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو آماده کنیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×