» دسته‌بندی نشده » افتتاح ۹ پروژه برق‌رسانی به مناسبت دهه فجر در باوی

افتتاح ۹ پروژه برق‌رسانی به مناسبت دهه فجر در باوی

بهمن ۱۲, ۱۴۰۰ 1۰


ایسنا/خوزستان ۹ طرح برق‌رسانی با اعتبار ۴۰میلیارد و ۲۱۵میلیون ریال در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان باوی اهواز به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا علیپور مدیر امور برق شهرستان باوی از بهره‌برداری ۹ طرح برق‌رسانی با اعتبار ۴۰میلیارد و ۲۱۵میلیون ریال در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان باوی اهواز خبرداد و اظهار کرد: این طرح ها در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان اجرا شده است.

وی افزود: تامین برق کوی طالقانی جنوبی، شمالی و خیابان باقرالعلوم، مناطقی از شهرهای ملاثانی، شیبان و ویس و همچنین تامین برق روستاهای جلیعه، سیدجابر، نگازه کوچک، بیت محارب و بندقیر از جمله این طرح‌ها است.

علیپور با اشاره به تجهیزات بکار رفته در این پروژه‌ها تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها تعداد ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور و ۱۳۴ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف نصب و همچنین چهار هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف احداث شد.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت توزیع برق اهواز، وی گفت: با اقدامات انجام شده شاهد شبکه برق پایدار با ولتاژ کیفی در راستای رفاه حال شهروندان این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×