» دسته‌بندی نشده » تدبیر بلند مدت برای ساماندهی و مدیریت بحران سرلوحه مدیران باشد

تدبیر بلند مدت برای ساماندهی و مدیریت بحران سرلوحه مدیران باشد

بهمن ۶, ۱۴۰۰ 1۰


ایسنا/کردستان وزیر کشور گفت:تدبیر بلند مدت برای ساماندهی و مدیریت بحران در سطح شهر باید سرلوحه کار شهرداری ها باشد و مدیران باشد.

احمد وحیدی امشب(۵بهمن ماه) در جلسه ستاد بحران استان کردستان اظهار کرد: اتفاقی که در کردستان افتاد با توجه به کم سابقه بودن آن در چند دهه گذشته، آسیب زا نبوده و هیچ تصادف منجر به مرگی در پی آن به وجود نیامده است.

وی زحمات و خدمات ارائه شده در مدت بارش چند روز اخیر کردستان توسط مجموعه خدمات رسان استان را قابل تقدیر ذکر کرد و افزود: متاسفانه برخی ها در تلاش بودند که وضعیت استان را بحرانی نشان دهند، که با توجه به این برودت هوا برخی نواقص عادی است.

وزیر کشور، با بیان اینکه تدبیر و عمل مومنانه و یکپارچه که توسط دستگاه های استان صورت گرفته قابل تقدیر است، عنوان کرد: نواقص و کمبودها در استان باید بازسازی و رفع شود و آمادگی های مدیران برای مدیریت بحران افزایش یابد.

وی بر بازسازی و تقویت ماشین‌آلات راهداری و شهرداری های استان تأکید کرد و ادامه داد: تدبیر بلند مدت برای ساماندهی و مدیریت بحران در سطح شهر باید سرلوحه کار شهرداری ها باشد و کوچه‌های غیر اصولی بنا شده به کمک مردم مرتفع شود.

به گفته وحیدی، اعلام ماشین های مانده در مرز باشماق و تلاش برای بحرانی نشان دادن شرایط از سوی برخی ها امر جالبی نیست و باید برای رفع کمبودها بیشتر تلاش کرد.

وی اعلام کرد: باتوجه به شرایط به وجود آمده در استان، وجهی برای جبران کمبودها برای استان واریز خواهد شد.

وحیدی بیان کرد: نقش روحانیون برای توجیه و تشویق مردم قابل تقدیر است و هم لی بزرگترین ظرفیت و شعار انسانی ما برای جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه ملت و دولت در کشور ما یکی است عنوان کرد: خلق صحنه های زیبا و ایجاد همدلی بین مردم از ظرفیت های اصلی نظام است.

کردستان باید به لحاظ اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، با همدلی هر چه بیشتر پیشرفت داشته باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا باید همه ظرفیت ها به کار گرفته شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×