» آخرین اخبار » گیلان » عملیات اجرایی احداث پل جاده‌ای آستارا-آستارا آغاز شد

عملیات اجرایی احداث پل جاده‌ای آستارا-آستارا آغاز شد

بهمن ۵, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرداری جمهوری اسلامی ایران و شاهین مصطفی‌اف معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان عصر امروز با هدف کلنگ‌زنی پل جاده‌ای آستارا-آستارا و بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های این شهرستان به واسطه مرز زمینی وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شدند. 

پل جاده‌ای آستارا-آستارا با هدف اتصال اتوبان باکو به رشت-قزوین و محور بزرگ‌راهی ترانزیت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به طول ۸۹ متر و عرض ۳۰/۶۰ متر توسط وزارت راه شهرسازی در مدت زمان ۱۸ ماه قرار است روی رودخانه مرزی آستاراچای احداث شود. 

حضور وزیر راه و شهرداری در شهرستان آستارا در آستانه سفر آیت‌الله رئیسی و هیأت‌دولت به استان گیلان صورت‌گرفته و روز پنج‌شنبه مورخ ۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ رئیس‌جمهور دولت کار و کرامت به همراه جمعی از وزرای راه و شهرسازی، ورزش جوانان، اقتصاد و امور دارایی، نیرو و کشور میزبان مردم استان گیلان هستند. 

طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به شهرستان آستارا سفر خواهند کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *