» دسته‌بندی نشده » انصارالله: اقدامات متجاوزانه برای خدمت به دشمن صهیونیستی آغاز شد
انصارالله: اقدامات متجاوزانه برای خدمت به دشمن صهیونیستی آغاز شد

انصارالله: اقدامات متجاوزانه برای خدمت به دشمن صهیونیستی آغاز شد

دی ۳۰, ۱۴۰۰ 1۰


عضو دفتر سیاسی انصارالله با بیان اینکه یمن از زمان آغاز تجاوز با دشمن صهیونیستی مقابله می‌کند، گفت، تجاوز در جهت خدمت به دشمن صهیونیستی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، عبدالوهاب المحبشی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه یمنی المسیره گفت: ملت فلسطین باید اطمینان یابد که درگیری ما همان درگیری آنها است.

وی اظهار داشت، نه آمریکا و نه رژیم صهیونیستی نمی‌توانند از امارات حمایت کنند. زیرا آن دو در حمایت از عربستان سعودی ناکام ماندند و دشمن صهیونیستی نیز در مقابله با موشک‌های مقاومت شکست خورد. 

المحبشی از امارات خواست خودش را به دست خود نجات دهد و اظهار داشت که تداوم تشدید اقدامات از نظر اقتصادی و امنیتی به نفع آن نیست.

وی تاکید کرد، آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز در کنار عربستان و امارات ایستاده‌اند و این واقعیت پیروزی را تسریع خواهد بخشید.

از سوی دیگر، حزام الاسد، یکی از اعضای دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی گفت: استفاده از امکانات غیرنظامی در کشور امارات، مانند برج خلیفه، برای مدیریت عملیات نظامی خصمانه علیه یمن از نظر قانونی یک اقدام جنایتکارانه است و سیستم دولتی امارات عواقب آن را متحمل خواهد شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×