» آخرین اخبار » گیلان » آقاجانی بدهکار کسی نیست/انتظارات وزرات تعاون از مدیرکل جدید کار گیلان

آقاجانی بدهکار کسی نیست/انتظارات وزرات تعاون از مدیرکل جدید کار گیلان

دی ۲۹, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشن، سید محمدرضا حسینی عصر امروز در مراسم معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طبیعی بودن تغییر و تحولات اظهار کرد: ما جز خیر و خوبی از مدیر کل پیشین چیزی ندیدیم و بنای ما بر تغییر، تغییر دولت و خواست مردم است. 

وی با اشاره به تجربه عباسی، استاندار گیلان در وزرات خانه تعاون افزود: پیشنهاد میشود شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استانداری تشکیل شود تا دغدغه کردم در این استان کاهش یابد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسوولیت را در نظام اسلامی امانت توصیف کرد و گفت: مسوولیت بالاترین امانت در نظام اسلامی و جایگاهی است که در جهت خدمت به مردم به وجود آمده است. 

حسینی، مسوولیت گرفتن‌ها را حاصل تقدیم هزاران شهید دانست و افزود: هدف از تقدیم هزاران شهید در نظام اسلامی حفظ ارزش‌ها و برپایی عدالت و قسط است. 

وی بر لزوم ارزیابی عدالت در مسوولیت‌ها تاکید کرد و گفت: هر مدیری در سطح خود باید بداند چقدر توانسته با تبعیض‌ها مبارزه و مقابله کند و حاج قاسم درون خود باشد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهدا را معیار و شاخص برشمرد و تصریح کرد: هر مسوولی در نظام اسلامی باید بداند وقتی شهدایی مثل حاج قاسم سلیمانی، شهید قلی‌پور و با گلستانی‌ها در مسند‌ها بودند چگونه به مردم خدمت می‌کردند. 

حسینی، به توقعات وزرات تعاون از مدیرکل جدید تعاون اشاره کرد و گفت: از مدیرکل جدید تعاون استان انتظار داریم استان را متحول و به معنای واقعی کلمه نوکری و مردم‌داری کند. 

وی با تاکید بر تقویت شاخصه‌های اخلاق مدار و انقلابی در حوزه مدیریت تعاون بیان کرد: مردم گیلان باید بفهمند که وزیری جوان بر این وزراتخانه پا به میدان گذاشته و مدیرکل آن‌ها نیز مردم مدار، خدمت گذار، نوکر و به فکر آن‌ها هستند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید براینکه باید اهداف عالیه اسلامی در انقلاب و آرمان آن ظهور کند، گفت: برای مردم فرقی نمیکند که مدیرکل شأن از روحانی باشد یا رئیسی بلکه آن‌ها نوکر و مخلص می‌خواهند. 

حسینی، با تاکید بر اینکه آقاجانی بدهکار کسی نیست، افزود: مدیرکل تعاون و رفاه گیلان استقلال و اختیار تام دارد و شخص وزیر وی را برگزیده و صرفا از مدیرکل جدید «کار» مطالبه خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه نخستین اقدام وزیر تعاون قطع ارتباط مالی صندوق‌ها با وزرات خانه بوده، گفت: دشمن در تلاش است تا ما را نزد مردم بدبین کرده و فریب بدهد در حالیکه اگر مومن به کار خود باشیم، خداوند یاری‌گر ما خواهد بود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر رعایت تقوای الهی بیان کرد: نخستین اقدام لازم مدیرکل جدید اقامه نماز در وقت خود است مگر اینکه ارباب رجوعی منتظر دریافت خدمت باشد و پس از آن کمک در تسهیل ازدواج است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *